Kuinka paljon Roope Ankalla on RAHAA???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kommentoikaa. p.s Minä tiedän sen vastauksen!!!!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Eikös Roopella ollut rahaa kolme kuutioeekkeriä eli viisi multiziljoonaa, yhdeksän absurdiljoonaa, seitsemän fantastriljoonaa ja kuusitoista penniä.

Raccoon
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

Tilavuudessa 3 kuutioeekkeriä (tai 1000 kuutiohehtaaria), mutta tarkkaa lukua Roopen rahoista ei tiedä muut kuin äverikkö itse.
Miksette kysyisi häneltä?!

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

Käyttäjä4445
Seuraa 
Liittynyt23.10.2016

3 kuutioeekkeriä käteistä (omin käsin ansaitut rahat), pankkitalletusten ja muun omaisuuden arvo vaihtelee tarinan mukaan.

Paras argumentti ihmiskunnan olemassaoloa vastaan on viiden minuutin lukutuokio Ilta-Sanomien kommenttiosiossa.

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Guinnessin Ennätystenkirjan 2016 mukaan Roope Ankalla on 59,76 miljardia euroa eli yli kaksi kertaa niin paljon kuin Jack Ma tienasi vuonna 2014.

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

Raccoon
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

Roope Ankalla tosiaan on se kolme kuutioeekkeriä rahasäiliössään, tosin sen määrä vaihtelee jatkuvasti ja arvo-omaisuutta on pohatan mukaan "ympäri maailmaa." Carl Barksin tarinoissa annetaan erilaisia lukuja.

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat