jos saisit tonnin käytettäväks akkareihin mitä ostaisit?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

taskareitahan mä vaan ostasin jos rahaa jäis ostasin kaikki vuosikerrat.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Ihan varmasti ostaisin kaikki Carl Barksin kootut. Kyllä varmasti muutakin ostaisin, jos rahaa jäisi, mutta koko Barksin tuotannon kyllä ensiksi. Barksin tarinoita voisin ostaa aika korkeaankin "sivuhintaan".

Minäkin Barksin tuotantoa ostaisin ensiksi sitten tulisi muita kovakantisia sun muuta akkari-julkaisuja.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Akuhullu97 kirjoitti:Ihan varmasti ostaisin kaikki Carl Barksin kootut. Kyllä varmasti muutakin ostaisin, jos rahaa jäisi, mutta koko Barksin tuotannon kyllä ensiksi. Barksin tarinoita voisin ostaa aika korkeaankin "sivuhintaan".

Jos tonnin saisit, niin et saisi noita Barksin koottuja, koska ne maksaa lähes 2000 euroa. Tai siis maksoi. Ja hinta nousee koko ajan tietysti.

Itse hankkisin aluksi kovakantisia, kaikki Ankalliskirjastot, Rosan kirjat ja ehkä Ankantekijät... loput joihinkin taskareihin ja jumboihin tms.

Vierailija

Carl Barksin ja Don Rosan kirjoja ja jos jää rahaa niin kaikki taskarit (ekoina painoksina) ja jos vielä jää rahaa niin muista julkaisuja :D

Vierailija

Mä ostaisin ainakin loput kovakantiset mitä multa puuttuu, ja sitten hankkisin Barksin tuotannosta niin paljon kuin riittäisi. Ja ehkä ostaisin kaikki Ropsut mitä multa puuttuu, en varmaan osaisi päättää.

Vierailija

Hmm? Jos saisin tonnin käytettäväkseni......?

Varmaan ensiksi vähän Carl Barksin tuotantoa ja sen jälkeen mitäpä muuta,kuin taskareita ja minitaskareita...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hei!

Periaatteesta ostaisin kaikki Aku Ankan Taskukirjat.

Olen nääs laittanut 1. tavoitteekseni saada kaikki taskarit!

Mutta jos rahaa jäisi yli, kuluttaisin sen, Aku-albumeihin.

Jos vieläkin jäisi rahaa, niin.. no, sitä en edes tiedä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat