Oletko ikinä ollut jälki-istunnossa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko ikinä ollut jälki-istunnossa?

Jos olet niin miksi ja kuinka monta kertaa?

Itse en ole ainakaan tähän mennessä ollut ainoassakaan jälki-istunnossa,ellei sitä lasketa, kun mun entisessä koulussa aina, kun jäi läksyt tekemättä, niin joutui perjantaina ne jäädä tekemään.

Tänä vuonna me muutettiin sitten, ja täällä koulussa on ihan erilainen unohdus-menetelmä. Aina täällä jos unohtaa läksyt, niin saa "unohduksen" ja kun unohduksia on 5, niin joutuu perjantaina jälki-istuntoon.

Sivut

Kommentit (205)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Minä en ole ollut vielä kertaakaan jälki-istuntoa. Meillä on sellainen menetelmä, että jos käyttäytyy huonosti, tulee 1 "rasti" semmoiseen tarkkailukirjaan. Jos on 3 rastia, tulee muistutus kotiin, ja jos on 6 rastia, joutuu jälki-istuntoon.

Jaha. Vai semmoinen systeemi teillä. Montakos rastia sinulla on vain onko yhtään?

Minulla taitaa olla 1-2 rastia. En tarkkaan muista. :s

Vierailija

Mun mielestä on vähän tyhmää sanoa "jälkkäri", sillä kyseinen sana muistuttaa paljon sanaa jälkiruoka. Itse (kuten monet muutkin koulussani) sanon jälki-istuntoa jälkäksi. :^D En ole ollut ikinä jälkiruoassa. :D

Vierailija

Openi on sen verran lässy, ettei viitsi antaa jälki-istuntoa, mutta lappuja vanhemmille on tullut, "tunnilla pelleilemisestä" ja lumisodasta tänävuonna. käytösnumero on 8.

Vierailija

Olen ollut. Viimeksi tänä vuonna olin jättänyt läksyt tekemättä jäin sitte neljään tekemään niitä. En ollut onneksi ainoa,mutta täytyy tunnustaa että sillon ku ope oli pois luokasta höpistiin vaan jostai eikä tehty niitä tehtäviä. Oikeestaan sielä oli ihan kivaa kun oli hyvää seuraa ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat