(89de2f9f-ca91-4056-b687-d15e6bde827a) - 89de2f9f-ca91-4056-b687-d15e6bde827a

Vierailija

This thread contains comments for topic "89de2f9f-ca91-4056-b687-d15e6bde827a" (id=89de2f9f-ca91-4056-b687-d15e6bde827a) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Jes, ensi viikolla tulee kauan odottamani Jouluparaati. Katselin tässä pari päivää sitten vanhoja kansioita, ja niistä muistui tuo Jouluparaati mieleeni. Hienoa! Tulee jouluinen tunnelma, kun lukee noita joulutarinoita.

Vierailija

Hienoa että ensi viikolla pläjähtää oikein kunnon joulu akut. Sopiva ajankohtakin niille mielestäni , kun viimeienn kouluviikko käynnistyy. Toivottavasti ne ovat yhtä hyviä kuin aina ennenkin. Olin iloisesti yllättynyt Neiti Näpsän nimikko tarinasta. Näiden "harvinaisempien" hahmojen sarjat ovat mukava luettavaa. Kiitos tästä... tosin en saa päähäni Sisun nimikko tarinaa.... Mutta enköhän ole senkin lukenut. Keep up the good work.

Vierailija

Jes! Nyt voi olla tulossa yksi vuoden parhaista Akkareista, odotan jo paljon maanantaita, jolloin kerrotte lisää, mutta varsinkin keskiviikkoa odotan jo.

Vierailija

Hienoa että Roopen sihteeri neiti näpsä laitetaan päähahmoksi lisää neiti näpsää kiitos. jee ensi viikolla akun joulupaaratia mitähän se pitää sisällään viime vuonna taisi olla paluu karhuvuorelle jouluaatto sattuukin sopivasti keskiviikolle

Vierailija

Lisäliittet ovat aina plussaa. Tajusin tätä lukiessani, etten olekkaan lukenut tämän viikon Akkaria, kun olin reissussa. Äkkiä lukemaan! Hyvät viikonloput kaikille!

Vierailija

Mahtavaa! Korhosen käsis oli niin kotoinen, joku Hill Street Blues...mieleen tuli. Jouluisia jaksojakin jippaa ainakin yksi. Joulumantelia ikävä, minne se on kadonnut, mutta Jouluparaati menee aina kuusen oksille käärönä ja saan sitten aattoaamuna sen lukea..innolla!

Vierailija

Jahuu!tätä ankkaa olen odottanut kuin kuuta nousevaa .vihdoin kunnon jouluextra.odotan maanantaita jos silloin kuulemme lisää tästä mahtavasta jutusta.tätä on kiva odottaa ja hyvää joulua jokaiselle käyttäjälle ja muillekkin :)

Vierailija

Miksei eilen tullutkaan uutta blogijuttua? "Ensi viikon Akkareista kuitenkin lisää maanantaina." Vai tarkoittaako se nyt ensi viikon?

Vierailija

No niin. Nyt niitä jo odoteltuja joulutarinoita siis tulee, oikein tuplanumeron kanssa. Carl Barksia toivottaisiin, mutta saa nähdä. Pitäisikö kuitenkin hankkia Carl Barksin joulukirjat, niin saisi nuo kaikki joulutarinat samassa paketissa. Ei mitään moitteita muidenkaan tekijöiden joulutarinoille, jotka ovat myös todella mukavia. Ainakin viime vuonna oli... Saa muuten tulla lunta Ankkalinnaankin. Muistan yhden viime vuoden lehden, jossa oli uusi vuosi aiheena. Taisi olla Gattinon piirtämä. Ei lunta yhtään uutena vuotena, vihreät ruohomatot maassa. Ehkä jouluna on kuitenkin eri meininki. Toivotaan. Tällä viikolla oli tosiaan tuollainen harvinainen (se ensimmäinen) "Neiti Näpsä"-logo siellä akkarin sivun yläreunassa. Itse tarina ei iskenyt millään lailla. Omituinen... Ja jos vielä heittäisi veikkauksen, niin eikös vanha kunnon Taikaviitta täytä 40 vuotta ensi vuonna. Ja itse Aku 75 vuotta. Pirteä pappa tuo Aku. Loppuun vielä kiitos mainioista ankkalehdistä!

Vierailija

Kuulostaa hyvältä... joulutarinoita! Ja jouluparaati! Voin sanoa, että ensi viikolla tulee kenties tämän vuoden parhaimmistoa akkareista. En malta odottaa... Ja kukahan tuota syntymäpäiväänsä viettää... Hyvää viikonloppua Akille ja muulle toimituksen porukalle!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat