Kirjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mistä kirjoista pidätte?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No mä tykkään Jesse-kirjoista, Harry Pottereista, Sisters Club-kirjoista, Eläinten arkki-kirjoista, Viisikoista, Sos:sta, Aku Ankoista :), Prinsessapäiväkirjoista ja on paljon muita hyviä myös ( esim. www.liisanblogi.net on hyvä) :D

Vierailija

Harry Pottereista ehdottomasti. Ja tykkään myös R.L. Stinen kaikista nuorten kijoista, siis vampyyrisiskokset, Goosebumps, nightmare room. Ja myös Viisikko ja muut Enid Blytonin kirjat, Mysteeri club, replica (tosi hyviä, omistan melkein kaikki, 3 tai 4 puuttuu). Alfred Hitchcockin nuorten jännärit ovat kanssa ihan hyviä. Neiti Etsivät ovat tosi hyviä. Siinä oli nyt muutama. On niitä muitakin hyviä.

Keskustelun aloittaja Pikkuprinsessa sinäkin voisit sanoa mistä kirjoista itse pidät.

Vierailija

Luen ainoastaan fantasia kirjoja, joskus harvoin tosin olen lukenut muutaman ei-fantasia-kirjan. Luen myös "Lue ja pelkää!" -kirjoja, jos niitä suinkin sattuu löytymään. Luen erästä "Lue ja pelkää!" -kirjasarjaa, Darren Shania. Mielestäni se ei kuitenkaan ole pelottava, mutta hieman niinkus... raju meininki vähän on välillä, että ei mikään perheen pienimpien kirja. Sanalla "raju" tarkoitan esim. sitä, että eräs susimies söi yhden tyypin kädet, kun hän aikoi päästää sen häkistään (susimies on aika... eläimellinen, joten sitä pidetään häkissä).

Vierailija

Kuka on lukenut Da Vinci koodin? Se on paras kirja minun mielestäni. Luen myös Pottereita, R.L Stinen kauhukirjoja, Nuori Jack Sparrow sarja sekä monia muita. Tykkään lukea mutta tällä hetkellä ei ole roomaania käden ulottuvilla kun luin eilen Da Vincin loppuun ja katsoin elokuvan. Tykkään myös välillä lukea Bond Kirjoja vaikka ne eivät nyt niin kiinnosta kuin ne elokuvat. Koulussa olen lukenut Viisikon, Risto Räppääjiä sekä monia muita kouluun sopivia kirjoja. Eivät nekään huonoja ole olleet. Toivottavasti tulee joku todella hyvä kirja jonka lukemisessa kestää kauan.

Vierailija

Minä pidän Harry Pottereista (luen kaikki aiheeseen liittyvät kirjat), Aku Ankoista, Star Wars kiroista, Dragonball manga sarjasta ja ööh... en oikein muita luekkaan :D

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

No tietyst Akkari kirjoist.

Hups tällänen olikin jo. En huomannu kattoo siinä keskustelu sivula näkyvää Pulinat-foorumii.

Olisin kyl vastannut sinne jos olisin huomannu.

Vierailija

Tämä saa nyt vajota alas takaisin mistä tulikin. On olemassa jo range oskun tekemä Kirja - topic, joka on paljon laadukkaampi ja enemmän käytetty, joten sinne keskustelemaan kirjoista niin laajalti kuin huvittaa.

- Lohis

Vierailija

mä luen aika paljon. Parhait on nää: Harry Potterit, Mustesydän trilogia, Darren Shan-sarja, goosebumps ja nihtmare roon sarja, Jesse-sarja, Enid Blytonin kirjat, Näkijä-sarja, vampiraatti-sarja, soturikissat-sarja, molly moon-sarja ja paljon paljon muita....

- von ankka, lukutuokka, mutta mikäs sille voi

Vierailija

Luen paljon fantasiakirjoja ja vitsikirjoja. Tässä lempparini:

Angie Sage: Magiaa

Harry Potter ja liekehtivä pikari

Suomen parhaat vitsit 2005

Vuoden vitsitankkaus

Lene Kaaberbqul:Näkijän tytär

Kirjasuositukseni:

Lene Kaaberbqul:Näkijän amuletti

Harry Potter ja azkabanin vanki

Angie Sage:Peili