Kuinka monella sivulla sinulla on nimimerkki?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kuinka monella sivulla sinulla on nimimerkki? Minulla on Aku ankan suomalaisilla ja ruotsalaisilla sivuilla, lisäksi sangatsu mangan sivulla ja aapelin sivulla. Jos keskustelu on mielestäsi turha protestoi sielusi ruhjeille.

Kommentit (15)

Vierailija

Voitte te minulle kaveripyyntöjä lähettää, mutta valitettavasti en pääse älypäähän, se ei jostain syystä toimi... :^(

Vierailija

Hellu kirjoitti:Jatkuu..<br />

<br />

gosupermodel.com -----&gt; Hellu1 (ei toimi yhteisellä koneella)<br />

<br />

aapeli.com ---------&gt; heiipapa (ei toimi yhteisellä koneella) (oon äitin ja iskän koneella)<br />

<br />

Ja viel et tuo stardollkaan ei toimi

Muuten Hellu pyysin sua äsken Aapelissa ystäväks nii et voikko hyväksyy sen? (Sori kun tää ei liity aiheeseen...)

Vierailija

Itse en tällä hetkellä ole rekisteröitynyt muualle kuin tänne tai no olen mutta en ole käynyt niissä pitkään aikaan. Tässä nyt kuitenkin: www.akuankka.fi

Pikkurottuska

Heh aika pieni lista! En muista mihin muualle olen rekisteröitynyt tai saati niitä nimimerkkejä! Johtuu vaan siitä että en ole käynyt niissä hirveän pitkään aikaan.

Vierailija

Ja Samille: YouTube-profiiliihisi en pääse, sillä en löydä sitä! (nyyh)

Anteeksi, että tuo ei liittynyt kunnolla tähän aiheeseen.

Vierailija

Eipä ole kuin.. 4 :llä sivulla. Eipäs kun 5 :dellä. Niistä vain kolmea käytän kohtuullisen säännöllisesti. Kahdella muulla sivulla olen käynyt varmaan viimeksi puoli vuotta sitten :x

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat