etusivulla ei ole päivän kysymystä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

etusivulla ei ole päivän kysymystä miks???

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:No, se ei paljon ainakaan minua haittaa. Mitä hyötyä nistä kysymyksistä oli? En tajua?

niin eihän niistä hyötyä ollutkaan mutta ketä se, että me täällä rupattelemme hyödyttää?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

13.12. eli eilen piti olla tämä kysymys:

13.12.2008 Joulusivun parasta antia on...

%

Nettijoulukalenteri

%

Joulukalenterikilpailu

%

Jouluiset e-kortit

%

Joulu-Akudo

Tänäänkään ei ole kysymystä ollenkaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:

Mutta nythän päivänkysymykseen voi tavallaan vastata vastaamalla vain tähän viestiin. Vastaan itse, että Nettijoulukalenteri. Tuli mieleeni vain, olisiko se Päivänkysymys lopetettu kokonaan?

Ei sitä varmaan lopetettu ole, koska se tulee kuitenkin aina sivulle www.akuankka.fi/paivankysymys. Se on vain poistettu etusivulta, niin siihen ei pysty vastaamaan.

Vierailija

Ai näkyykö se jossain muualla? Ja ei kuitenkaan voi vastata?

Outoa, ehkä se kuitenkin johtuu joulunajasta? Etusivuäänestys oli hauska.

Vierailija

tulikärpänen kirjoitti:Ei liity aiheeseen,mutta voisiko joku kertoa tämän päivän kysymyksen?<br />

(Joulukalenteri hävinnyt..)

tän päivän kysymys oli joku: kuka pystytti räpylätorille 30-metrisen joulukuusen.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No, se ei paljon ainakaan minua haittaa. Mitä hyötyä nistä kysymyksistä oli? En tajua?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ylläpidolla on ollut teknisiä ongelmia, eka oli eilen etusivuäänestys sitten puuttui jouluosio, muuta kautta sinne kalenterikisaan tuli erroria.

Toimitus vastasi pian asiaan, ja nyt siellä oli eilen ip jouluosio mutta puuttui etusivuäänestys kuten nytkin.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole vieläkään etusivun äänestystä! Odotellaan...

Jahka tekniset ongelmat urkenisivat pian. Mutta tuli tässä sellainenkin mieleen, että mahtaisiko nämä tekniset probleemat johtua sivun tulevista uudistuksista.

Ai että odotan sitä aikaa, kun ne kauan odotetut, ja toimituksen lupaamat Modet aloittavat toimintansa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:13.12. eli eilen piti olla tämä kysymys:<br />

13.12.2008 Joulusivun parasta antia on...<br />

%<br />

Nettijoulukalenteri<br />

%<br />

Joulukalenterikilpailu<br />

%<br />

Jouluiset e-kortit<br />

%<br />

Joulu-Akudo<br />

Tänäänkään ei ole kysymystä ollenkaan.

Mutta nythän päivänkysymykseen voi tavallaan vastata vastaamalla vain tähän viestiin. Vastaan itse, että Nettijoulukalenteri. Tuli mieleeni vain, olisiko se Päivänkysymys lopetettu kokonaan?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Kävin noin kello 1 aikaan Akkarin sivuilla ja se oli, mutta kun tulin vähän ennen seitsemää sitä ei kyllä näkynyt minullakaan, ja sen tilalle oli tullut se joulupuuha-hommeli. :D:s

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat