Miten saa parannettua pelimitalia?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miten saa parannettua pelimitalia, en tarkoita yksittäisten pelien mitaleja, vaan sitä kaikkia pelejä kattavaa

Kommentit (11)

Vierailija

Ööh, nyt en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta siis pelimitalinhan saat paremmaksi, suorittamalla pelin paremmin. Siis että saat siitä paremmat pisteet?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

lellukka94 kirjoitti:Kiitos djlordi, mutta mulla on jossai 3 tai neljäs pelis se ykkösmitali ja muis sit 4-2, ja se yleinen mitali on vieläkin 5.

Se 5. mitali tarkoittaa että olet pelannut kaikkia pelejä.

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä tarkoitan sitä, kun siellä on sellainen mitali, jossa minulla on keskellä 5 ja sitten se näyttää, että kaikkia pelejä pelattu. Ne muut pelimitalini ovatkin sitten melkein kaikki parhaimmalla. Mutta tarkoitan nyt sitä kaikkia pelejä kattavaa mitalia.

Vierailija

Mitä tarkotat? Mä oon ansainnu mitalisijan 3. yhes pelissä, en saa parannettuu sitä, ja mäkään en tiä miten sitä oi parantaa, oon saanu paremman kisatuloksenkin mut en mä siit sa aparempaaa ansaittua mitalii jos tajuut.

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tajuun, siinä hahmovisassa sitä ei saakkaan parannettua enempää, mutta minä takotan sitä, kun minulla on sellainen kuin "kaikkien pelien yhteismitali", niin miten sitä saa parannettua, kun minä kyllä saan parannettua niitä yksittäisten pelien mitaleita. Se ei ole ongelma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat