Omia kokemuksia asioista ja kysymyksiä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen aika uusi täällä. Kysyisin nyt: 1. Miten voi vastata postiinsa (minulla on jo 2 postia, en tiedä miten vastata). 2. Vaikka olen parantanut omaa tulostani peleissä, minulla on vain mitalli 3. sijan! 3. Voiko täällä saada ystäviä tms? Voiko täälä viestitellä muiden täällä käyvien kanssa? Olen ihan pihalla asioista. Auttakaa ja neuvokaa! (voit myös kysyä itse jotain).

Kommentit (4)

Vierailija

1.Postejahan siis tulee siitä, kun kirjoitat viestin johonkin osioon tällä foorumilla. 2. Ja sinun pitää pelata vain vielä paremmin, ja ehkä vaikeammalla vaikeustasolla. 3. Täälle ei ole mitään ystävämahdollisuutta.

Noin, toivotavasti noista on jotain apua.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:1.Postejahan siis tulee siitä, kun kirjoitat viestin johonkin osioon tällä foorumilla. 2. Ja sinun pitää pelata vain vielä paremmin, ja ehkä vaikeammalla vaikeustasolla. 3. Täälle ei ole mitään ystävämahdollisuutta. <br />

Noin, toivotavasti noista on jotain apua.

OK. mut eihän niihin posteihin voi vastaa..ihan turhaan tein tänne tän rekisteröitymiseni..mä luulin ttä paremmaks paikaks..

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Periaatteessa vastustan kaikenlaisia auttakaa!!-topicceja, mutta jos kaikki älyäisivät nyt pistää kysymyksensä tänne, hyvä niin.

Lissu12 kirjoitti:1. Miten voi vastata postiinsa (minulla on jo 2 postia, en tiedä miten vastata).

Posti tarkoittaa viestiä. Postiesi määrä tarkoittaa siis viestimäärääsi, ei muiden käyttäjien lähettämiä yksityisviestejä. Niitä voi siis lukea foorumilta. Simple.

Lissu12 kirjoitti:2. Vaikka olen parantanut omaa tulostani peleissä, minulla on vain mitalli 3. sijan!

En pelaa juurikaan, joten en ole perehtynyt noihin pelituloksiin. Sen verran kuitenkin osaan sanoa, että pelituloksissa on ollut häikkää. Vaikka saisi parhaat pisteet, mitaliarvo (mitali, ei mitalli) voi olla edelleen esim. pronssi tai hopea. Sad but true, asian kanssa täytyy toistaiseksi elää. Eikös se pelaamisen riemu kuitenkin ole pääasia?

Lissu12 kirjoitti:3. Voiko täällä saada ystäviä tms? Voiko täälä viestitellä muiden täällä käyvien kanssa?

Voiko netissä nyt ylipäätään saada ihan ystäviä, mielipideasia. Voihan täällä toki tietyssä mielessä tutustua, mutta yksäreitä ei ole eikä tule. Viestittely tapahtuu _hyvien_ foorumiviestien muodossa, eikä MISSÄÄN NIMESSÄ chattimaiseen tapaan!

Suosittelen kurkkaamaan nettisivut-puolelta Tehwinin tekemän topicin Ohjetopic topiccien tekoon. Samaan hengenvetoon suosittelen ensin pyörimään ympäriinsä ennen kuin alat väsätä topicceja. Todennäköisesti hyvästä aiheesta on jo topansa, ja huonoa ei tietenkään tarvita. Sama pätee kaikkiin tulokkaisiin, en mitenkään erikseen ottanut sinua silmätikukseni.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Periaatteessa vastustan kaikenlaisia auttakaa!!-topicceja, mutta jos kaikki älyäisivät nyt pistää kysymyksensä tänne, hyvä niin.<br />

Lissu12 kirjoitti:1. Miten voi vastata postiinsa (minulla on jo 2 postia, en tiedä miten vastata).

Posti tarkoittaa viestiä. Postiesi määrä tarkoittaa siis viestimäärääsi, ei muiden käyttäjien lähettämiä yksityisviestejä. Niitä voi siis lukea foorumilta. Simple.<br />

Lissu12 kirjoitti:2. Vaikka olen parantanut omaa tulostani peleissä, minulla on vain mitalli 3. sijan!

En pelaa juurikaan, joten en ole perehtynyt noihin pelituloksiin. Sen verran kuitenkin osaan sanoa, että pelituloksissa on ollut häikkää. Vaikka saisi parhaat pisteet, mitaliarvo (mitali, ei mitalli) voi olla edelleen esim. pronssi tai hopea. Sad but true, asian kanssa täytyy toistaiseksi elää. Eikös se pelaamisen riemu kuitenkin ole pääasia?<br />

Lissu12 kirjoitti:3. Voiko täällä saada ystäviä tms? Voiko täälä viestitellä muiden täällä käyvien kanssa?

Voiko netissä nyt ylipäätään saada ihan ystäviä, mielipideasia. Voihan täällä toki tietyssä mielessä tutustua, mutta yksäreitä ei ole eikä tule. Viestittely tapahtuu hyvien foorumiviestien muodossa, eikä MISSÄÄN NIMESSÄ chattimaiseen tapaan!<br />

Suosittelen kurkkaamaan nettisivut-puolelta Tehwinin tekemän topicin Ohjetopic topiccien tekoon. Samaan hengenvetoon suosittelen ensin pyörimään ympäriinsä ennen kuin alat väsätä topicceja. Todennäköisesti hyvästä aiheesta on jo topansa, ja huonoa ei tietenkään tarvita. Sama pätee kaikkiin tulokkaisiin, en mitenkään erikseen ottanut sinua silmätikukseni.

jahas jahas...ihan miten vaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat