Vuoden ankkaostaja 2008

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitkä ovat sinun viisi parasta hankintaa tänä vuonna? Laita oma top5-ankkajulkaisulista tänne. Osallistumisaikaa 26.12.2008 asti.

Äänestysaika 26.12.-4.1.2009. Jokainen saa äänestää parasta top5-listaa. 4.1.2009 lasken äänet ja silloin valitaan Vuoden ankkaostaja 2008.

Djlordin top5 2008:

1. Neljä mestaria

2. Kanuunakuti

3. Teemataskari 18

4. Taskari 345

5. Taskari 341

Ostin Taskareita tänä vuonna 11 kpl.

Sivut

Kommentit (45)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Osallistuminen tähän on päättynyt!

Nyt kaikki äänestämään parasta ankkahankkijaa 2008!

Äänestysaika 26.12.-4.1.2009. Jokainen saa äänestää parasta top5-listaa. 4.1.2009 lasken äänet ja silloin valitaan Vuoden ankkaostaja 2008.

Vierailija

wierii kirjoitti:Tässä oma listani (ei järjestytksessä):<br />

Ankalliskirjasto 3: sinne, tänne ja takaisin<br />

Roope Ankan Elämä ja Teot 1&#38;2<br />

Carl Barksin Joulu 1<br />

Neljä mestaria<br />

Pala Kakkua taskarin Teemanumero 1

Pudotan listaltani tuon taskarin teema ykkösen ja lisään sinne Ankantekijät kolmosen, jossa on pääosassa Vicar.

Vierailija

1 Carl barksin joulu 1-2

2 Joulu Karhuvuorella taskari

3 ankantekijä 2-3

4 rokkikukot 2 paratiisitie

5 tähtihetki taskari

Vierailija

Oon jo laittanut tänne oman listani, mutta kaikkiin en silloin muistanut hintaa, mutta nyt tiiän ne kaikki, ja lisään sinne yhen kun laitoin sinne vaan neljä.

Eli:

Aku Ankan näköispainos vuosikerrasta 1959, 50€, huippu kunnossa.

AATK 1, 100€, melko hyvässä kunnossa

Minä Aku Ankka, 2. painos, tarkka hinta 25€

Vuoden 1967 lehet, siistejä kappaleita ja sivuja ei puutu, 60€

Carl Barksin joulu 1 ja 2 kotelossa.

Sori jos ei sais enään laittaa, mutta kun hinnat ei ollut tarkassa muistissa niin halusin laittaa loputkin hinnat.

Vierailija

Hmm... Jos vertaan omaa listaani kaikkien muiden listoihin, nousee yläpuolelleni Akuhullu ja taitaa pari muutakin, mutta kyllä Akuhullu

saa ääneni, vaikka en tiedäkään hänen ostoksiensa kuntoa, sillä akkareiden kunto on aika suuri vaikuttaja, mutta enhän mä voi nähdä muiden ostoksia. Eli Akuhullu saa ääneni.

Vierailija

Hei kaikki! Ette arvaa kuinka mahtavaa on olla taas keskustelemessa täällä, sillä en oo päässyt sika pitkään aikaan tänne koska netti on ollut kaatuneena jo aika kauan. Onneks mun naapuri anto tulla muutamaks minuutiks päsivässä vastaamaan kalenterin kysymykseen. :)

Ja nyt asiaan.

Mä oon tänä vuonna hankkinu sairaan paljon akkareita, mutta kyllä sieltä löytyy paljon hyviäkin, ja tässä mun top 5 lista. Hyväksytäänkö kokonaista lehtien vuosikertaa jos ei lasketa tilattuja? Mä laitan vielä loppuun yhen vuosikerran, sillä ostin sen veljeni kanssa kokonaan yhestä divarista ja se on melko vanha.

Eli nää ei oo missään järjestyksessä.

Minä Aku Ankka- jättikirja 2. painoksena ja se maksoi vain 30€

Aku Ankan näköispainos vuodesta 1959, jonka hintaa en tiiä.

Carl Barksin joulu 1 ja 2 kotelossa.

Vuoden 1967 lehet.

Tässä olismuistaakseni ainakin mun mielestä parhaat, ja oon myös ostanut taskareita paljon.

Vierailija

Tässä mun lista:

1. Neljä mestaria signeerauksilla

2. Ankkalinnan rämäpää

3. Aku Ankka: Kanuunan kuti

4. Jumbo 13

5. Taskari 341

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

No laitetaan: [melkein pelkkiä taskareita.]

1. Jumbo 15

2. AATK 344

3. AATK 341

4. Aikakone 8

5. AATK 123, uusintapainos.

Höh, ei tullut ostettua yhtään kovakantista tänä vuonna... Tai, no onhan tässä vielä 5 päivää aikaa, mutta tuskin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Touhula kirjoitti:No laitetaan: http://melkein pelkkiä taskareita.<br />

<br />

1. Jumbo 15<br />

2. AATK 344<br />

3. AATK 341<br />

4. Aikakone 8<br />

5. AATK 123, uusintapainos.<br />

<br />

Höh, ei tullut ostettua yhtään kovakantista tänä vuonna... Tai, no onhan tässä vielä 5 päivää aikaa, mutta tuskin.

Mitähän tuo http tuolla tarkoittaa ja mitenhän se sinne tuli.. :o :S

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Nyt taitaa jo olla turhan myöhäistä listojaan laitella. Ensi vuonna uudestaan. Eiköhän anneta tämän topicin nyt vajota, ellei djlordilla ole vielä loppusanoja.

Joo saa nyt alkaa vajoamaan pimeyteen tämäkin topic. Tänä vuonna taas uusi tällainen, jos enää silloin muistaa tehdä. Kiitos kaikille tähän osallistuneille ja äänestäjille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat