oma luokka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Millainen on oma luokkasi? Siis meluava, hljainen, mukava tai ikävä...

minun luokkani on välillä meluava :( ja välillä hiljainen (siis jos reksi pitää tuntia) :)

//Pyydän anteeksi lyhyttä aloitusviestiä ja huonoa topicia. En todellakaan käsitä, mitä ajattelin kun tein tämän (vai ajattelinko mitään).

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

siis mun luokka on ihan karsea.... oon samalla bella balleriinan kaa. oikeesti sit luokkaa ei kyl heikkohermoiset ja pissikset kestä....................................

Vierailija

Meidän luokka on hirveä!

esim. joku nukkuu tunnilla, kumisotaa, kumien heittelyä, toisista puhuminen....ja niin edelleen.

Mielestäni meidän luokka on koulumme kauhein luokka.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Kun olen omassa luokassani, niin kuulostaa siltä, että suihkukone lähtee lentokentältä. Kauhea möykkä, jotkut pommittaa viivottimella pyyhekumipommeja, jotkut menee porukalla vessaan juoruilemaan, jotkut piirtää taululle, vaikka ei saisi ja on muutama jotka osaavat olla hiljaa ja rauhallisesti. Nämä asiat tapahtuu yleensä välitunnin jälkeen kun opettaja ei ole vielä luokassa.

meijän luokassa noin tapahtuu tunnilla ja opettajassa ei ole kehumista. KAIKKIEN mielestä Aku Ankka on lapsellisten tyyppien "kaveri",joten olen ainoa joka ARVOSTAA Aku Ankkaa ja minun on joskus jopa yhdyttävä heidän mielipiteisiin tai minua haukutaan ja kiusataan.

Vierailija

Hirveä, meluisa, epämiellyttävä, ankea ja täynnä ääliöitä joiden seassa muutama viisas!!!!!!!!!!! Valitettavasti... Opettajassa ei ole niin paljoa valittamista varsinkin kun todistukset jaetaan jo lauantaina. (heh) ;)

Vierailija

mun luokka on täynnä juntteja jotka puhuu vaan jostai lapsellisista jutuista :D six en ookkaan meijän luokan tyyppien kaa vaa oon monien muitten kaa.... ;)

Vierailija

Minusta meidän luokkamme on oikein mukava. Meidän luokallamme on 6oppisata, nyt kun yksi tyttö muutti. Poikia ja tyttöjä meidän luokalla on saman verran, eli kolme.

Meidän luokka on koulumme suurin, tänävuonna ei ekaa ja kolmatta luokkaa ole ollenkaan. Toisella luokalla on 2oppilasta. Yhteensä koulussamme on 16oppilasta.

Luokassamme kaikki on kavereita kaikkien kanssa, ja yhteistyö meiltä sujuu varsin kohtalaisesti.

Vierailija

Meijän luokka oli MAAAAILMAN PARAS!!!! Vielä parempi kun Iines 99:n.

Mut mun piti vaihtaa kouluu. Nyt mun luokka on tosi kiva vaikkei niin kiva kun vanha.

Vierailija

Oon nyt nelosel. 1-3 luokilla meil oli aika tiukka ope, mut nyt meil on tosi löysä. Ennen kaikki oli aina hiljaa tunnilla mut tänä vuonna meidän luokan tytöt (paitsi mä ja mun kaks bestistä) valittaa joka asiasta ja pirtelee taululle vaikkei sais.

Vierailija

Joo,on meidän luokka aika meluisa.Mölyapinoita kaikki.Ja yksi aina suuttuu kun se häviää.Kerrankin kun se hävisi kynäpallossa yhdelle mun kaverille,niin sitten sen sarjassa mä hävisin jokaikiselle 5-0.Hän on todella huono häviäjä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat