Lötyykö netistä Ankkalinnan kartta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin löytyykö haluaisin tietää

Sivut

Kommentit (18)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:En ole titkinut netistä, mulla on juliste Ankkalinnankartta, onkin tosi hieno täynnä yksityiskohtia.

Meidänkin kotoa löytyy se, on kyllä mukavaa aina katsella sitä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:En ole titkinut netistä, mulla on juliste Ankkalinnankartta, onkin tosi hieno täynnä yksityiskohtia.

Meidänkin kotoa löytyy se, on kyllä mukavaa aina katsella sitä.

Hyvä juttu, karttaa on tosi hupaisaa tutkia, meijän kartta oli jossain Akkarien seassa, ja käytiin läpi niitä kartta ja muutama muu Aku juliste löytyi..kaikki seinälle sit!

Vierailija

Joo, meilläkin on se kartta, se on tuossa vieressäni akkunaa vastapäätä...

(Kalle Ankan sivulla oli se ainakin ennen, en tiiä onko enään...)

Vierailija

Meilläkin on jossain lehden välissä Ankkalinnan kartta, mutten ole siitä enää liiemmin kiinnostunut kun siitä puttuu Mikin, Minnin, Hessun, Helunan, Pollen, Staattisen... ym. kodit ja talot, joka on mielestäni tyhmää. Suorastaan Mikin ja kavereiden syrjintää. Muutenkin esim. akun talon ja Roopen La Hrahalaari ovat keskenään vähän vinksallaan.

No, jokaisella voi olla oma mielikuva (ja kartta) Ankkalinnasta, minulla ainakin.

Vierailija

Minullakin on ankkalinan kartta, se tuli kerran Aku Ankan kuukausiekstran välissä. (Nykyisin se on vain Aku Ankan ekstra)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ööh... ei kai. Ruotsin kielisen Kalle Ankan mukana tuli kerran sellane juliste utta sitä että löytyykö netistä niin en tiiä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Kyllä varmasti. Googleen pistät siihen liittyvää hakusanaa. Niitä voisi olla esim. "Ankkalinnan kartta" yms.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat