"Seurustelu"ko?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Missä iässä mielestänne olisi hyvä aloittaa seurustelu ja miten? Millainen seurustelu? Kertokaa mulla ei oo mitään aavistusta! :^)

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

Mun mielest seurusteluun ois hyvä aika 6 luokasta eteepäin. Siis kyl tiiän tyyppejä jotka "seurustelee" joskus 3 luokalla, eikä se oo muuta ku naurettavaa :'DD

Vierailija

riippuu vähä ihmisestä.mä oon seiskal enkä mä tartte mitää poika kaverii ehk sitte ku sellanen ysin jälkee löytyy

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Ööh.. no.. mie oon kutosella ja vissiinkin joskus kasiluokkalaisena ois hyvä aika... muta tietty voi vaikka olla "vähän-enemmän-kuin-kaveri" vaikka tarhasta asti (mitä, en minä ole pikkuisena pussaillut möydän alla yhden söpön pojan kanssa..^^) mutta ehkä järkevämpää suurinpiirtein yläasteen lopulla/lukiossa, olisi fiksumpaa..

Vierailija

Af1 kirjoitti:Ööh.. no.. mie oon kutosella ja vissiinkin joskus kasiluokkalaisena ois hyvä aika... muta tietty voi vaikka olla "vähän-enemmän-kuin-kaveri" vaikka tarhasta asti (mitä, en minä ole pikkuisena pussaillut möydän alla yhden söpön pojan kanssa..^^) mutta ehkä järkevämpää suurinpiirtein yläasteen lopulla/lukiossa, olisi fiksumpaa..

Olen 18 ja olisi hyvä aloittaa nyt... Ellös valehtele. Olet kymmenvuotias, aivan kuten minä.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Ööh.. no.. mie oon kutosella ja vissiinkin joskus kasiluokkalaisena ois hyvä aika... muta tietty voi vaikka olla "vähän-enemmän-kuin-kaveri" vaikka tarhasta asti (mitä, en minä ole pikkuisena pussaillut möydän alla yhden söpön pojan kanssa..^^) mutta ehkä järkevämpää suurinpiirtein yläasteen lopulla/lukiossa, olisi fiksumpaa..

Olen 18 ja olisi hyvä aloittaa nyt... Ellös valehtele. Olet kymmenvuotias, aivan kuten minä.

Ällös vääristele sanojani. EN ole sanonut noin. Olen kymmenvuotias niinkuin sinäkin. Mutta sanoin että, kahdeksas-yhdeksäsluokkalaiset/lukiolaiset ois sellainen hyvä aika.. tavallaan.. eli. Lue kunnolla, lue kunnolla...

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti:Sami on oikeassa. Se on yksilöllistä, milloin haluaa etsiä elämän kumppania. Kaksi kaveriani seurustelevat jo nyt (ja me kaikki olemme viidennellä) mutta minä en. Enkä minä tiedä milloin on hyvä aika alkaa seurustella. Sitten kun löytää jonkun hyvän tytön (tai tyttöjen tapauksessa pojan) niin sittenhän se on hyvä juttu. Eh...

The legend of DUCK kirjoitti: Se on yksillöllistä, milloin haluaa ettiä elämän kumppania." Minusta seurustelu pitäisi aloittaa vasta yläasteella, ja aika harvoin kukaan on oikeesti ollu koko loppu elämän yhessä jonku kans, jonka kanssa olisi lapsen/teininä seurustellut. Seurustelun voi alottaa aikasemminki ko yläasteella, mutta sillon sen kantsis olla vaan yhteistä hauskanpitoa, saati mitään pussalua tai jotain.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se riippuu paljon ihmisestä, mutta toisaalta myös siitä kuinka vakavissaan kyseisessä suhteessa ollaan. Ehkei mitään ala-asteelais-ikäisten "seurustelua" ei voi oikeen kutsua oikeaksi seurusteluksi, ainakaan/varsinkaan ala-asteen alussa. Ja tämähän on vain oma näkemykseni ja mielipiteeni. Mutta ylä-asteen alkupuolella asia onkin jo aivan eri, toki riippuen ihmisestä.

Eikai seurustelulle nyt mitään ikärajoja ole? Ei ole. Se siis riippuu ihmisestä ja seurustelu-suhteen vakavuudesta. Sama juttuhan on noissa ikärajoissa, ainakin mitä elokuviin tulee. Toiselle K-15 -elokuvat ovat sopivaa katsottavaa jo 14 vuotiaana, toiselle vasta 15-vuotiaana jne. Tai näillä sivuilla kirjoitus- ja käyttäytymis-taidoissa on sama juttu eri ikäisillä käyttäjillä, joku 12 vuotias voi hyvinkin olla yhtä asiallinen käyttäjä ja hyvä kirjoittaja kuin esim. 15-vuotias.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Pikkutyttö kirjoitti:Koululaisen lukijat on varmaan lukenut lehdestä (jonka kannessa oli anna abreu pinkillä taustalla)että joku 9 v tyttö seurustelee 3 pojan kanssa. En kyl usko siihen. Mun mielestä joku 13 vuotta olisi raja.

en KYLLÄ usko sitä juttua minäkään(luin sen myös)!ehkä jollain 7. tai 8. luokalla tai millon haluaa(paitsi ei liian nuorena)

Vierailija

Tai äiti sanoi, :) että nämä 7-13 ikä luokan seurustelut ovat vähän niinkuin "leikkiä" tai jotain sellaista ettei tehdä niin kuin sitten aikuisena seurustellaan. :) Eli pussailla, ja muuta. Mutta kaikkihan on yksilöllistä, että tuo ei päde kaikkiin. :D

Vierailija

Af, tuo sinun ikäsi heittelee aika paljon... Se menee siinä 9-18v välissä.

En pysty sanomaan, milloin seurustelu olisi hyvä aloittaa, päättäköön kaikki sen itse.

Vierailija

Seurustelen? kyllä mutta en virallisesti minä ja se tyttö olleen kunpikin ihastuneita mutta kunpikaan ei oo sanonut siitä mitään mutta OLEN 100% varma että se tykkää musta se katsoo mua kokoajan ja arvatkaa mitä tänään joulujuhla harjotuksissa Ei mitään erikoista mutta Kun oli yksi tyhjäpaikka mun vieressä ja sieltä ei nähnyt mitään se oli silloin eessä sa vaihto paikan mun luo vaikka siitä ei nää mitään ja nojas mua kokoajan Ja Ja katto mua kokoajan.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No, seurustelu olis hyvä aloittaa siinä syntymän ja kuoleman välillä.

(heheheheheheheheheh)

Oikeasti se on itsestä kiinni. Sen voi aloittaa, kun on itse siihen valim, eikä missään nimessä toisen painostuksesta tai kaverien painostuksesta.

Vierailija

Se riippuu ihan seurustelu muodosta, ala-asteella ollaan ehk kaks päiväää-2kk yhdessä ja sit erotaan, eikä siinä sitten mitään suurempia traumoja tai muita tule. Se vakavampi seurustelu sitten kuuluu kyllä jo (8)9/lukio/myöhemmät ajat. En kyllläkään ole kukaan maailman paras näistä asioista puhumaan, mutta tossa mun näkemys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat