Oletko Pako fani???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oletko Pako fani? Minä olen katson joka jakson. Meillä on ykkös ja kakkos kausi boxina. Kolmas meillä on tallenteella.

Toivottavasti pian boxina nii vois poistaa ne tallenteelta.odota nelos kautta enämmän kun kukaan tällä sivulla.

Kommentit (11)

Vierailija

En edes katso koko ohjelmaa. Eikö siinä ole K15 ikäraja ja itse olen 10 mutta pian 11 joten en edes voisi katsoa koko ohjelmaa.

Vierailija

Donald-91 kirjoitti:Joo kyllähän Pako toki hyvän on, mutta ei se nyt kokonaan omaa topicciaan tarvitse!! Onhan täällä erillaisia tv-ohjelma -topicceja jo pilvin pimein ja asiasta voi keskustella myös Off Topicissa.<br />

Jos nimittäin jokainen rupeaisi tekemään tämänlaisia topicceja kokoajan, niin eihän täältä löytäisi mitään suurempaa ja kunnollisempaa aihetta, kun foorumit olisivat täynnä kaikenlaisia pikku-keskusteluita lyhyvine vastauksineen. Tämä on ties kuinka mones kerta kun (jopa/myös) minä saarnaan lyhyestikkään tästä aiheesta, mutta eipä ole vielä ainakaan näyttänyt menneen perille. Se ettei tarvi joka risauksesta tehdä omaa topicciiaan.<br />

Jos muilla foorumeilla saa hakemalla hakea huonoja topicceja laihoin tuloksin, niin näillä foorumeilla se on varsinkin taas nykyään päin vastoin: saa hakemalla hakea HYVÄÄ keskustelua, mutta laihoin tuloksin. Mutta onneksi niitäkin löytyy. Sellaisia ovat esim. Historia-, Off-, Jumala-topicit sekä ehkä pari muuta nyt ensimmäisenä mieleen tulevina, mutta Nettisivut-osion puolelta Kokous nettisvujen hyväksi-topic sekä muutamat Ohje-topicit foorumin parantelua varten. Enempää ei nyt vain tule mieleen. Se on karu tosiasia nykyään näillä sivuilla.

Tai jospa saman tien aletaan keskustella pelkästään of-topicissa. Tuo alkaa olla ärsyttävää, että jokaisessa keskustelussa, mitä olen täällä lukenut vähintään yksi sanoo, että ei olisi tarvinnut tehä tällästä aihetta ja of-topicciin oliai voinut laittaa plaa plaa... Minusta kokonainen televisiosarja on mitä mainioin keskustelunaihe. Tämä alkaa olla jo liioittelua.

Juu ja kyllä minäkin katson pakoa. se on hyvä sarja.

Vierailija

tuhlu kirjoitti:oletko Pako fani? Minä olen katson joka jakson. Meillä on ykkös ja kakkos kausi boxina. Kolmas meillä on tallenteella.<br />

Toivottavasti pian boxina nii vois poistaa ne tallenteelta.odota nelos kautta enämmän kun kukaan tällä sivulla.

Meilläkin on pakon 1 ja 2 tuotantokauden jaksot dvd:llä

Katoin kaikki kolmos tuotantokauden jaksot. odotan nelosta.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo kyllähän Pako toki hyvän on, mutta ei se nyt kokonaan omaa topicciaan tarvitse!! Onhan täällä erillaisia tv-ohjelma -topicceja jo pilvin pimein ja asiasta voi keskustella myös Off Topicissa.

Jos nimittäin jokainen rupeaisi tekemään tämänlaisia topicceja kokoajan, niin eihän täältä löytäisi mitään suurempaa ja kunnollisempaa aihetta, kun foorumit olisivat täynnä kaikenlaisia pikku-keskusteluita lyhyvine vastauksineen. Tämä on ties kuinka mones kerta kun (jopa/myös) minä saarnaan lyhyestikkään tästä aiheesta, mutta eipä ole vielä ainakaan näyttänyt menneen perille. Se ettei tarvi joka risauksesta tehdä omaa topicciiaan.

Jos muilla foorumeilla saa hakemalla hakea huonoja topicceja laihoin tuloksin, niin näillä foorumeilla se on varsinkin taas nykyään päin vastoin: saa hakemalla hakea HYVÄÄ keskustelua, mutta laihoin tuloksin. Mutta onneksi niitäkin löytyy. Sellaisia ovat esim. Historia-, Off-, Jumala-topicit sekä ehkä pari muuta nyt ensimmäisenä mieleen tulevina, mutta Nettisivut-osion puolelta Kokous nettisvujen hyväksi-topic sekä muutamat Ohje-topicit foorumin parantelua varten. Enempää ei nyt vain tule mieleen. Se on karu tosiasia nykyään näillä sivuilla.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Meillä on nytten kolmas kausi. kaikki löytyy.

Voisiko joku kertoa jos tietää miten voi ladata koneelle paon neljännen kauden ja siihen Suomen kieliset tekstit. olis musta hyvä jos joku vois kertoo. odotan nelos-kautta enemmän kun kukaan!!!!!!!!

Vierailija

En ole pako-fani. Katsoin ensimmäisestä kaudesta vähän. Siis ehkä noin joka toinen jakso. Toista kautta en katsonut yhtään, vai mikä kausi nyt on menossa? Niin eli katsoin ehkä toistakin kautta vähän... tai sitten en... en muista... Mutta siis, en ole mikään pako-fani (tuleeko siihen viiva vai väli vai yhteen kirjoitettuna?)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Pako on tosi hyvä sarja, pari viimeisintä jaksoo on tallenteella ku en oo kerinny katsomaan.

Suosittelen katsomaan, sillä ovat hyviä nekin. Ja muistutan, että sarjahan jäi viime viikolla pitkälle tauolle, jatkuen vasta syksyllä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Olen Pako-fani. Pako on tosi hyvä televisiosarja, harmi vain kun tämä kolmas tuotantokausi loppui viime jakson jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat