IDOLS!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oliko sinun mielestä hyvä, että Koop voitti idolssin? Minun mielestä oli. Ensin tykkäsin Annasta, mutta Koopin viimeisen laulun aikana totesin: Koop on parempi kuin Anna! Mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Anna oli mun suosikki alusta asti. Koop ei olis saanu ees alkukarsinnoissa päästä mutta se voittikin koko kisan! Nyyhkis!

Vierailija

Koop olikyllä finaalissa ylivoimasesti parempi kuin Anna. Mitä muuten Idolsista keskustellaan Akkarin netissä?

Vierailija

vaakko113 kirjoitti:Koop olikyllä finaalissa ylivoimasesti parempi kuin Anna. Mitä muuten Idolsista keskustellaan Akkarin netissä?

Tiesitkö, että pulinat-osiossa kirjoitetaan, mitä lystätään. Asiallisesti. Hahmot, tekijät, sarjat ym... on Akkaria varten, (tottakai tänne voi kirjoittaa Akkarista, jos se ei sovi muihin aiheisiin) Pulinat ja kyselyt ja visailut on sellaisia, mihin voi laittaa muutakin, kuin Akkariin liittyvää.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Anna oli kyllä vähän parempi kuin Koop. Pete olisi ansainnut voiton.

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija

Anna oli paljon parempi! Mut silti Peten ois pitäny voitaa!

PS:DJLORDI CAPS LOCILLA SAA KIRJOITTAA JOS HALUAA!!!

Vierailija

Janne95 kirjoitti:Idolsista on tehty jo topic... Kirjota niihin tai off-topiciin.

En voi tietä onko tehty jo, joten älä valita, jos sulla ei oo tänne mitään asiaa, voit pitää näppis pois tästä keskustelusta.

Vierailija

adz kirjoitti:Koop oli parempi, ja Idols oli ja meni jo.

Kaikki jotka on katsoneet Idolssia, tietävät varmasti, että se on loppunut jo.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kotiin kirjoitti:ANNA OLI PAREMPI KUIN KOOP SILLÄ KOOP LAULOI SURKEESTI, JA SE ON TYHMÄ!

Oliko pakko kirjoittaa Caps Lockilla, se on huutamista, lue ensin ohjeet ennekuin kirjoitat tänne. Lisäksi ketään ei saa sanoa tyhmäksi, varsinkaan kun Koop ei ole tyhmä.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

djlordi kirjoitti:

kotiin kirjoitti:ANNA OLI PAREMPI KUIN KOOP SILLÄ KOOP LAULOI SURKEESTI, JA SE ON TYHMÄ!

Oliko pakko kirjoittaa Caps Lockilla, se on huutamista, lue ensin ohjeet ennekuin kirjoitat tänne. Lisäksi ketään ei saa sanoa tyhmäksi, varsinkaan kun Koop ei ole tyhmä.

Olen täysin samaa mieltä. Ja oli hyvä kun Koop voitti. Minä tykkäsin hänestä enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat