Hyvät & Huonot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä kivaa ja/tai inhottavaa/surullista/ikävää sinulle on tänään tapahtunut??

Mukavaa:

Meidän koululle lahjoitettiin jotain ihmeen yli 150 vuotta vanhoja puupiirroksia(vai mitä ne nyt oli) ja oli kuvista ja ensimmäisellä kuvistunnilla tehtiin joulukortteja.(minä en tehnyt muuta kuin kortteja joissa luki jotain Hyvää lomaa! tai sellaista,koska en edes vietä joulua!):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Meidän koululla on aina ystävänpäivän aikaan ja jouluna ja joskus muulloinkin ehkä semmoiset postilaatikot erikseen joka ala-asteen luokalle ja henkilökunnalle.Piti yhden kuvistunnin aikana tehdä kortteja ja ehdin tehdä 3.(Puuh!):(

Ikävää:Pikkuveli hajoitti taas yhden pelini..

...varmaan jo viides tänävuonna ja kaikki omilla

v i i k k o r a h o i l l a ostettu..että ärsyttäää..murh!(h) :@

Kommentit (4)

Vierailija

adz kirjoitti:Kivaa..noh aika kiva päivä tänään oli muutenkin.Eli ei ihmeellisyyksiä tapahtunut.Sain odotettua postia Hong Kongista! :D<br />

Ikävää..oon ollu aika monta viikkoo kipeenä ja vikaa viikkoa mennään kolessa ja en ihan terve oo vieläkään.

Paketti Hong Kongista?

Ihmeellistä!

(Kipeänä oleminen ei ole tosiaankaan kivaa,oli nimittäin pari viikkoa karmea nuha ja yskä,mutta onneksi on jo menossa pois....)

Vierailija

Mukavaa tänään:

Ei tullut läksyä ja oli kässää ja sain yhden työn kotiin sekä sitten tietenkin mentiin ATK luokkaan ja saatiin pelata tietokoneella enkuntehtäviä ja lopputunnista kaikki sai mennä Ardaceen,Miniclipiin......

Ikävää tänään:

Koulussa tuli huono olo,johtui siitä kun en ollut syönyt eilen ruokaa enkä edes iltapalaa ja aamupala tänään oli ollut vähäinen.

Vierailija

Tänään oli aika kiva päivä! :) peruuntu äikänkoe ja oli hyvää ruokaa (hernekeittoa) Ikävää: Enkussa oli tylsää kun ope paasas jostain koe jutusta. :(

Vierailija

Kivaa..noh aika kiva päivä tänään oli muutenkin.Eli ei ihmeellisyyksiä tapahtunut.Sain odotettua postia Hong Kongista! :D

Ikävää..oon ollu aika monta viikkoo kipeenä ja vikaa viikkoa mennään kolessa ja en ihan terve oo vieläkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat