Pokemon

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve,minä täällä taas!Minä tykkään pokemoneista entäs te muut?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Aku Ankan kaveri kirjoitti:Minä pidän niistä.Katson myös sitä animaatiota ja on niitä korttejakin vähän.harmi kun ei tiedä siihen korttipeliin sääntöjä.Sitten oli vielä niitä hahmoja joita saa niistä palloista.

Katsoin pienenä silloin kuin Pokemon ilmestyi, joten olen nähnyt ekat jaksot. (se muuten on hyvä jakso XD ) Silloin olin ykkösellä tai kakkosella. Nykyään en enää katso, "liian vanha", ei enää kiinnosta. Minäkin ihmettelin miksi Ashin kamujen piti aina vaihtua, kun hän matakasi uuteen maahan. Ehkä se johtuu niistä peleistä, niissähän on aina uudet hahmot joilla pelata.

Mutta korteilla pelaan silloin tällöin meillä on 389 korttia, siis kortteja joilla voi pelata. Olen pelannut niillä. Jos haluatte pelata korteilla neuvon ostamaan pakkauksen jossa on 60 korttia. (maksaa n. 15 e, R-kioski) Tässä pakkauksessa on pelin englanninkieliset ohjeet. Pakassa pitää olla tasan 60 korttia jotta se on "aitio"/"virallinen" ym. ... voin koittaa kirjoittaa säännöt ylös ja lähettää tänne kyseiseen keskusteluun. (joskus, jos jaksan)

Vierailija

Minä pidän niistä.Katson myös sitä animaatiota ja on niitä korttejakin vähän.harmi kun ei tiedä siihen korttipeliin sääntöjä.Sitten oli vielä niitä hahmoja joita saa niistä palloista.

Vierailija

rokki-ankka kirjoitti:Terve,minä täällä taas!Minä tykkään pokemoneista entäs te muut?

mä rrrrakassstan niit mut en sitä sarjaa ykkönen oli niist paras ku mul on 150 niit lelui ja yli 400 korttia ja sit virtuaallinen pokemon pallo lemmikki ja 3 pokemon pehmoo

Vierailija

Moro! Mä tykkään Pokemoneista, mutta miks niitä pitää aina tulla lisää ja lisää ja lisää???? Mulkin on niitä pallo-hahmoja ja kortteja, enkä tiedä pelin sääntöjä. Se TV-ohjelma ei nykyään oo mun mieleen, kun miks siinä vaihtuu ne tyypit jotka on Ashin mukana? En kato sitä enää. T: Akumatt

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat