Jouluparaati -erikoislehdet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette vain Aku Ankan tilaajille tulevasta erikoislehdestä Jouluparaatista? Minusta se on hyvä, jos sinä on Carl Barksin joulutarinoita tai muita hassuja tarinoita.

Sivut

Kommentit (51)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Jouluparaati -lehdet ovat kirsikoita jäden huipulla tai pohjalla..<br />

Mielettömän hyviä lehtiä, mulla on ne kaikki.<br />

Ennen tuli Joulumanteli-lehti joka kans oli magee, niitäkin mulla on joitain kappaleita, vanhinta en nyt muista mut jotain 1960-lukua.<br />

<br />

Meil on sellanen traditio että saan sen jouluparaati-erikoislehden vasta aattona, kuusen oksilta jonne se on rullattu rusetilla.:D<br />

Ei kai posteja jaata ees aattona..ja jos niin ei ainakaan Akuja.

Onkos sulle muuten jo tullut uusin Akkari? Ainakin viime viikolla sulle taisi tulla jo tiistaina? Olen lukenut monta joulumantelia ja ovat mukavaa luettavaa.

Vierailija

Jouluparaatit on kivoja, taas tulee semmoinen! Meille akkarit ei ikinä ole tullut etuajassa... :^/ Voisi kyllä... ;^)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

&#034;Hiidenkirnu&#034; kirjoitti:Ihan ok lehtiä. Mulla on ne kaikki.

Näinköhän? Näitä lehtiä on julkaistu isot kasat ennen 2000-lukuakin.<br />

<br />

Itse pidän hirvittävästi jouluparaateista. Ne ovat loistavia. Niissä on Barksin klassikoita sun muita jouluisia loistavia tarinoita. Harmi, kun joulu on vain kerran vuodessa.

Niin, niitä tuli ennen 2000 lukuakin, sain ystävältä niitä ikivanhoja jouluparaateja joululahjaksi. (sellainen paketti on kaupoissa jossa saa 15 jouluparaati lehteä kourallisella rahaa.)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Jouluparaati -lehdet ovat kirsikoita jäden huipulla tai pohjalla..&lt;br /&gt;<br />

Mielettömän hyviä lehtiä, mulla on ne kaikki.&lt;br /&gt;<br />

Ennen tuli Joulumanteli-lehti joka kans oli magee, niitäkin mulla on joitain kappaleita, vanhinta en nyt muista mut jotain 1960-lukua.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Meil on sellanen traditio että saan sen jouluparaati-erikoislehden vasta aattona, kuusen oksilta jonne se on rullattu rusetilla.:D&lt;br /&gt;<br />

Onkos sulle muuten jo tullut uusin Akkari? Ainakin viime viikolla sulle taisi tulla jo tiistaina? Olen lukenut monta joulumantelia ja ovat mukavaa luettavaa.

Jepulis, sillon ärsyttää jos on myöhässä lehti!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On mulla ne kaikki. Oon nimittäin saannu vanhemmiltani niitä.

Toivottavasti tulisi joulunakin, mutta epäilen ettei tule.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Ihan hauska lehti varmaan on. Ihmettelen että miksi niin moni sanoo että saa sen jouluaattona koska eihän jouluaattona tule postia koska on pyhä. Varmistin asian äidiltä. Muuten Jouluparaatilehdet on mainioita.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan ok lehtiä. Mulla on ne kaikki.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

"Hiidenkirnu" kirjoitti:Ihan ok lehtiä. Mulla on ne kaikki.

Näinköhän? Näitä lehtiä on julkaistu isot kasat ennen 2000-lukuakin.

Itse pidän hirvittävästi jouluparaateista. Ne ovat loistavia. Niissä on Barksin klassikoita sun muita jouluisia loistavia tarinoita. Harmi, kun joulu on vain kerran vuodessa.

Vierailija

Jouluparaati -lehdet ovat kirsikoita jäden huipulla tai pohjalla..

Mielettömän hyviä lehtiä, mulla on ne kaikki.

Ennen tuli Joulumanteli-lehti joka kans oli magee, niitäkin mulla on joitain kappaleita, vanhinta en nyt muista mut jotain 1960-lukua.

Meil on sellanen traditio että saan sen jouluparaati-erikoislehden vasta aattona, kuusen oksilta jonne se on rullattu rusetilla.:D

Vierailija

Meille tulee keskiviikkosin Aku Ankka. Mut jouluparaati on tosi kiva ku lukee ensi akkarin niin sit voi lukee sen paraatin. Ja niis on iha sairaan hyvii tarinoi. Oon lukenu pitkää akkarei ku mun mummulla on niitä ja oon lukenu ne kaikki. :)

Vierailija

Minusta jouluparaatit ovat loistavia! Veljelläni on kansio täynnä jouluparaateija. Meidän täti osti ne sille jostain kaupasta kolme joulua takaperin!:D

Saan lukea niitä melkein aina kun haluan ja ahmin niitä innolla. Todella hauskoja ja täynnä huumoria ja hauskkoja sattumia!:)

Ainut huono puoli on että ne on LIIAN LYHYITÄ! lehdet ei sais loppuu koskaan!! Ne on NIIN hyviä;)

Vierailija

Kivoja, mutta lyhyitä ovat. Tulisi enemmänkin niitä. Jos olisi joku erikois-osa, niin se olisi todella hyvä joululahja, ainakin minulle, ja luulen, että myös monelle, jotka täällä keskustelevat. Kyllä se on vain niin hyvä! ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat