Jouluparaati 2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Roope tarkkailee tavaratalojen myyntitilannetta. Taulussa on kaksi Suomen kuntaa: Sysmä ja Vääksy. Kysyn miksi?

Ankkalinnan, Hanhivaaran, Sorsakylän lisäksi minulle uusi tuttavuus on Kurjenmutka. Ketä asuu Kurjenmutkan kylässä?

Kommentit (12)

Vierailija

Akupediassa lukee että siellä ei asu ketään vakituisesti tms.

Sysmästä ja Vääksystä en sano mitään sillä jos asia koskee uusinta Jouluparaatia saan sen vasta viikon päästä luettavaksi.

Vierailija

salama kirjoitti:Kiva tuli 3 Akkarii, jos Ekstra ja Joulu Paraati lasketaan.Muuten adz, miks sä saat sen vasta ens viikolla.

Niinpä..se traditio..meillä on tapana että se Joululehti erikoisnumero löytyy joulukuusesta rusettiin käärittynä, näin on ollut vuosia..saan sen sit heti aamulla avata ja lukea.

Vierailija

akkaridekkari kirjoitti:Jaa. Eipä se kovin pitkä perinne adz:lla ole ollut. Jouluparaatiahan ei ole ilmestynyt kuin vuodesta 2006 (vai oliko se 2005) asti. Jos ei oteta siis lukuun niitä Jouluparaateja, jotka ilmestyivät ennen vuotta 1986.

En viittiny mainita että meillä tuo Aku Ankan joluspessari lehti on ilmestynyt kuusenoksille tai kuusen allekkin about niin kauan ku joululisälehtiä on tullu, ja huom! Ennen ne oli manteleita!

Perinne on vuosia yli 10 ainakin.

Vierailija

Tarkoitin tietenin JOULUSPESSARI..että on ärsis kun näkee virheen eikä voi vaikuttaa vaikkei posti ole edes lähteny..mrr.

Sami-96:Minusta tuo lehti oli oikein hyvä. Mutta en kyllä nyt oikein ymmärrä tämän topicin ideaa?

Tuohon voi vastata vain mikkijapluto väärinpäin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

otulpajikkim kirjoitti:Roope tarkkailee tavaratalojen myyntitilannetta. Taulussa on kaksi Suomen kuntaa: Sysmä ja Vääksy. Kysyn miksi? <br />

Minä veikkaan, että suomalaisen Aku Ankan toimituksen idea on ollut laittaa nuo Suomen kunnat tuonne Roopen listalle.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No jos ne ei kenties keksiny enää enemmän niin ottipahan nit sitte mukaan pari suomalaista. Se on mun ainoo selitys tälle.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Jaa. Eipä se kovin pitkä perinne adz:lla ole ollut. Jouluparaatiahan ei ole ilmestynyt kuin vuodesta 2006 (vai oliko se 2005) asti. Jos ei oteta siis lukuun niitä Jouluparaateja, jotka ilmestyivät ennen vuotta 1986.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat