palaute

Seuraa 
Liittynyt12.9.2008

Oletteko tyytyväisiä Aku ankan nettisivuihin, vai haluaisitteko siihen hieman muutoksia. Minä haluaisin itse, että nettisivuilla saisi erillaisia mitaleita yhden sijasta, esim. keskusteluista enemmän mitalleita thden kasvavan sijaan

Kommentit (10)

Vierailija

Ei täällä mitään kauhean tärkeää ole mitä pitäisi muuttaa mutta jonzkuakun idea on minun mielestä hyvä.

Vierailija

Täällä olisi paljonkin parannettavaa.

Ensinnäkin toivoisin tänne jonkinmoista tekstinkäsittelyä. En siis tarkoita että tekstin väriä ja -kokoa saisi vaihdettua, mutta olisi edes tämä lempikolmikkoni: lihavointi,kursivointi ja alleviivaus.

Niiden avulla tekstit ja topiccien aloitukset saataisiin huomattavasti selvemmiksi, ja tittyjä sanoja pystyttäisiin teksitssä "painottaa".

Sitten jos olisi viesteille jonkinsortin esikatselutoiminto, niin näkisipä ainakin millaisena viesti tuonne topicceihin putkahtaisi, ja sitä voisi vielä myöhemmin muokata hieman toisenlaiseksi.

Sitten aina jokaisella käyttäjällä sisäänkirjauduttaessa voisi olla vain omissa viesteissä tällä foorumilla poista/muokkaa nappulat. Meinaan siis sitä, että voisi vielä myöhemmin lisätä jotain tekstiä viesteihin. Sitten viestit voisi ehkä poistaakkin.

Sitten niistä viesteistä jäisi ylläpidolle jonkinlainen muokkaushistoria, että ylläpito saisi kuitenkin tietää, mitä viesteissä on ollut.

Tarkemmin en nyt jaksa kirjoittaa, koska olen tehnyt sen jo niin monta kertaa! Näiden topiccien tekoa voisi jotenkin rajoittaa...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen kohtuullisen tyytyväinen, mutta enemmän toivoisin uudistuksia tällekin sivulle. Paljon kaikkia turhia ja samanlaisia aiheita, joita ei poisteta.

Vierailija

joo ny sanon että tänään on ollu liika Akua Huolletaan!! Sit takeltelee sivut ja tipahtaa sivuilta + ups!Väärä salasana ihan puppua.

Vierailija

Niitä Aku Huolletaan tekstejä on aivan liikaa. Voisi olla joku kirjoitusmitalli johon voisi toiset käyttäät antamassa ääniä kuinka asiallinen käyttäjä on. Jos se saisi monta 5 tähteä (siis 1-5) niin mitallin arvo nousisi. Se olisi hauska uudistus.

Vierailija

Pelejä voisi olla enemmän,mitaleita voisi olla enemmän ja niinkuin Sami-96 sanoi:

Lihavointi,kursivointi ja alleviivaus keskusteluissa voisi olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat