koulu aiheiset sattumukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ei tarrte kertoa mitä koulua käy vaan mitä hauskaa siellä on sattunut jolle nauratte viläkin. mun on ku mun pienryhmä maikka luuli et mulla on adhd ja nauran kamujen kaa sille vieläkin.

Kommentit (6)

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:No meillä oli tällä syyslukukaudella ollut ympäristötiedon koe, ja viimeinen tehtävä piti hylätä kaikilta, koska siinä kysyttiin maanosia, ja ope oli vahingossa jättänyt karttataulun luokan päähän. Siitä olisi voinut lunttia, joten ope ei laskenut siitä tehtävästä keneltäkään pisteitä. :D[/lainaus

Repesin :P

Mulla on joskus käyny sillee, et oon menny johonki, sit tuun takas luokkaan ja meen istuun pulpetille ja siin sähläsin jotain, sit mä huomasin, et se oli yhen mun luokkalaisen pulpetti, missä olin! Sit mä siin nolostuin ja rupesin kävelemään ympyrää ja sanoin: "Mä meen vessaan!" Sit olin vessas hetken ja avasin oven ja just sillon yks, joka näki, kun istuin väärälle pulpetille, ja yritin selittää sille jotain.. :S

R

Vierailija

me pistettiin roskis keskelle lattiaa ja naurettiin kun ohi kulkijat katto roskista hämillään ja yks törmäs siihen

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

No meillä oli tällä syyslukukaudella ollut ympäristötiedon koe, ja viimeinen tehtävä piti hylätä kaikilta, koska siinä kysyttiin maanosia, ja ope oli vahingossa jättänyt karttataulun luokan päähän. Siitä olisi voinut lunttia, joten ope ei laskenut siitä tehtävästä keneltäkään pisteitä. :D

Vierailija

Meiän koulussa on tapahtunu vaikka mitä.. Kaikkii en ala luettelee, mut täs esimerkkejä: Meillä oli enkuntunti tai ruottin, no kummiski. Niissä meillä on sama opettaja, sellane vähä bimbo, no kuitenki me katottii siellä videota ja meiän olis ptäny olla omilla paikolla mut ku se ope katto sitä videoo niin se ei huomannu,ku porukka vaihtaa paikkojaan ja puolet lähtee kauppaan sit ne tuli koputtaa ovelle, ku ne tuli takas ja me mentii avamaan, niin se ope ei vieläkää huomannu, eikä ne saanu rangaistusta..

Sit täällä aukes uus kauppa, nii yli puolet koko kouust lintsas ja sai jälkkää..

Sit me nauretaan, ku yks laski alleen kutosella..

Niin sit on tosi naurettavii opeja, mut ei niistä sen enempää

Vierailija

Meidän koulussa sattu ykkösellä et kun meil oli matikkaa niin ope laitto ison (ja vanhan) helmitaulun keskelle lavaa ja san oet jos me ei osata niin tullaan kattoo aukenisko se lasku helmitaululla. No se oli sitten siinä vähän aikaa ja ku maikka opetti siinä jotai (ja käveli samalla takaperin) niin se kompastu siihen helmitauluun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat