Joulujuhla koulussa.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elikkä minkäs laisia joulu juhla esityksiä teillä on koulussa?? Meidän luokka esittää näytelmän ja itse olen siinä poro.. Huomenna pitäis olla seittemäksi (illalla) koululla, kun on se kyseinen juhla :D

Sivut

Kommentit (23)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meillä oli toissapäivänä joulujuhla. Me esitettiin siellä tonttuleikki. Se meni ihan hyvin. Koko koulun oppilaat olivat akustiikan (näyttämön) ruokalassa, että vanhemmille riittäisivät tilat itse sieltä katsomosta. Sinne heijastettiin valkokankaalle se esitys suorana. Me saatiin tänään koulussa palkinnoksi karkkia siitä esityksestä.

Vierailija

Meillä ei erityistä joulujuhlaa ole. Huomenna (perjantaina) on koko koulun yhteien pikkujoulu ym. juhla, joka kestää n. tunnin. Ja launtaina menemme kirkkoon ja saamme koululla todistukset.

Vierailija

Minulla oli tänään eli 18.12.2008 joulujuhla koulussa ja olin juontaja lisäksi kavereiden kanssa väsäsimme tanssin meidän luokalta tuli myös toinenkin tanssi.Mukana juhlassa oli näytelmiä ja paljon laulua esim.koulun bändi ja kuoro.

Vierailija

Meillä on 19.12.-2008 klo: 18.00 Niemisjärvenkoululla joulujuhlat. Me esitetään joku RÄPPI KAAMEETA x) RÄPPI ON KAMMEETA SE ON JOKU TONTTU RÄPPI

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

kitkat kirjoitti:mul on huomenna joulujuhla,mut mä voin olla koulussa tietokoneluokassa pelaamassa mitä vain,koska oon Elämänkatsomustiedossa

No, olenhan minäkin ja osallistun samalla lailla kaikkiin kirkko plaaplaa, juttuihin.. o_O

Vierailija

Meillä oli tänään joulujuhla. Meijän luokka esitti ykkösluokan kaa juoluevankeliumia. Olin kynttilä sanoin yhen lausee XD. (oon vitosella)

Vierailija

Meillä taas on piparkakku mies pelastaa joulun.Oon siinä muorina.Kyseinen juhla on tänään(eli pe.) klo:18-20.Huomenna on vielä sitten todistusten jako. :)

Vierailija

Minulla ei ole esitystä, mutta jotkut luokkalaisistani laulavat noin 12 laulua (Ja ne pitäis osata ulkoa!). Joulujuhla on maanantaina (eli 22.12.2008) :D

Vierailija

Meil on tänään joulu juhla. Se yhistetään joulu kirkkoon. Siinä matkalla on pari esitystä, mutta mä en esitä niissä.

Mä meen kirkolle etukäteen jo. siellä mä soitan nokkahuilua.

Sitten Lauantaina meillä on joululaulajaiset eli jokainen luokka päättää yhen joulu-laulun sitten ne lauletaan salissa. Sitten me saadaan vielä sellaset karkkipussit. minä kyllä tiedän sen sisällön kun mä autoin niiden pussittamisessa.

Vierailija

mul on huomenna joulujuhla,mut mä voin olla koulussa tietokoneluokassa pelaamassa mitä vain,koska oon et:ssä ja tänää ussalaisilla on kirkkopäivä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat