Ketä Ärsyttää tietsikkavirukset?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mua ainakin!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Itseäni ei ärsytä, on sen verran hyvät virustorjuntasoftat koneella sekä uusia ohjelmia ladatessani ajan ne ihan ensimmäiseksi hiekkalaatikossa. Tietoturvasta ei tingitä... eikä siitä saisikaan tinkiä.

Heikoin lenkkihän ei varsinaisesti ole kone tai käyttöjärjestelmä vaan niitä käyttävä ihminen. Aina pitää olla netissä varovainen ja muistaa että ei kannata painaa jokaista linkkiä tai mennä sivuille joihin ei luota. Useimmiten se on ihan käyttäjän oma vika että saa viruksia ja muita haittaohjelmia koneelle. Ja älkää laiminlyökö koneenne virusturvaa sillä silloin niitä viiruksia tulee koneelle.

Maceistä voi sanoa sen verran että kannattaa toivoa ettei maccien määrä nouse hirveästi sillä viiruksiakin tulee olemaan sitten paljon enemmän. Ne tulevat olemaan myös vaarallisempiakin.

tulikärpänen kirjoitti: Teet viiruksen? Miksi ihmeessä? Onko siinä jotain järkeä?

Monet tekevät viiruksia taloudellisen hyödyn tai ihan vain aiheuttaakseen kaaosta. Häneltä tuo taisi kyllä olla ihan vitsi. Vai osaako kyseinen henkilö ihan oikeasti ohjelmoida niin, että saa tehtyä toimivan viruksen. Se ei oikeasti ole ihan helppoa, sen voin sanoa... siis se hieman vaativampi ohjelmointi.

Vierailija

On virus monta kertaa tullut eikä se kauhean mukavaa ole ollut.

Esim. Kerran latasin pelin. Kun peli oli ladannu ja aloin pelaan tuli teksti: Tietokone on havainnut trojalaisen. Troijalainen avasi itsestään miljoona kertaa netin ennen kuin sain sen hallintaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Samuli99, paha virhe! TÄmä olisi kuulunut pulinoihin ja ei tarvitse heti lähettää "Haloo!" -viestiä, jos joku ei vastaa. Kaikkiahan ne virukset varmaan ärsyttää, itse en ainakaan tykkää niistä yhtään.

Vierailija

Keitä ne ei ärsytä? Sellaatteen aiheen vois mieluummin tehä, koska veikkaan et melkein kaikkia (jopa kaikkia) ne virukset ärsyttävät.

Vierailija

minnuu ne ei ainakaan ärsytä pajoonkan kuitenskin tapan ne tai .teen itse viiruksen. ööh unohtakaa toi *tai teen itse viiiruksen* XD lol

Vierailija

mikko201 kirjoitti:minnuu ne ei ainakaan ärsytä pajoonkan kuitenskin tapan ne tai .teen itse viiruksen. ööh unohtakaa toi tai teen itse viiiruksen XD lol

Teet viiruksen? Miksi ihmeessä? Onko siinä jotain järkeä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat