kuka lukee harry potterii

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ite oon lukenut kaikki paitsi vimppaa [luen tänään]ja kattonut kaikki elokuvat mulla on kaikki kirjat ja elokuvat

Kommentit (10)

Vierailija

Toiveajatteluksi sen ukkelin miettiminen jäikin...

Eilen juuri, käyttäjä Af1 teki "kirjallisuus"-nimisen topicin. Eikö tämä sinustakin kuuluisi sinne?

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin Sami-96. Mutta vastaan nyt tähän, vaikka Harry Potter aiheita on jo tosi paljon.

Minulla on kaikki kirjat ja kaikki tähän asti ilmestyneet elokuvat. Aloitin juuri lukemaan Azkabanin vankia, vaikka olen lukenut kaikki kirjat tosi monta kertaa, myös viimeisenkin kirjan. Sitten minulla on tosi iso juliste (Feeniksen kilta), se on oikeastaan mainos, siis sellainen mikä on tuolla kaupungissa, jonkun kaupan ulkoseinällä. Ja sitten Azkabanin vanki juliste. Kirjat ovat tosi hyviä, ja niiin on myös elokuvat, mutta ei jaksa paljon katsoa niitä, koska olen nähnyt ne niin monta kertaa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei Roope macankka 1, oletko kuullut mahdollisesti Off Topic -nimisestä yleiskeskustelusta? Nimittäin siellä voi kysyä tämän topicin otsikon kaltaisia pikku kysymyksiä ja muutenkin puhua yleisesti!! Huomauttaisin sen verran, ettei joka asiasta tarvitse tehdä omaa topicciaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Olen lukenut kaikki, mutta omistan vain yhden; Kuoleman varjelukset, nimittäin. Elokuvista olen katsonut kaikki tähän mennessä ilmestyneet.

Vierailija

Donald-91 kirjoitti:Hei Roope macankka 1, oletko kuullut mahdollisesti Off Topic -nimisestä yleiskeskustelusta? Nimittäin siellä voi kysyä tämän topicin otsikon kaltaisia pikku kysymyksiä ja muutenkin puhua yleisesti!! Huomauttaisin sen verran, ettei joka asiasta tarvitse tehdä omaa topicciaan.

ok

Vierailija

oon lukenut kaikki vaikka olenkin vielä aika hidas lukemaan koska olen vasta 9 v. Luin kaikki potterit kun olin 8 vuotias.tosi hyvä kirja. kaikki 7 kaveriani tosin ovat sitä mieltä että härry potterit ovat turhia.

Vierailija

Olen lukenut kaikki liian monta kertaa... Kotoa löytyy kaikki kirjat ja Olen katsonut kaikki elokuvat, paitsi viimeisen toisen osan, koska se ilmestyy vasta puolen vuoden päästä. :(

Vierailija

Tarvitseeko tällaisia vanhoja ja turhia topicceja jatkuvasti nostella? Alkaa käydä jo päähän, kun hyviä pitää sitten kaivella jostain syvemmältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat