Vuoden 08 Taskukirja

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tässä Topicissa pitää äänestää yksinkertaisesti vain tämän vuoden paras Aku Ankan Taskukirja.

Mukaan ei lasketa Taskarin Teemanumeroita, eikä Mini-Taskareita.

Äänestä siis parhain Taskukirja tältä vuodelta.

Tässä vielä kaikki tämän vuoden normaalit Taskukirjat muistin virkistämiseksi:

Nro: 337- Onni potkii

Nro: 338- Oma maa mansikka

Nro: 339- Hetki lyö

Nro: 340- Äkkilähtö

Nro: 341- Läpimurto (Tuplataskukirja)

Nro: 342- Saksipotku

Nro: 343- Pintaa syvemmälle

Nro: 344- Samassa Veneessä

Nro: 345- Tähtihetki (Tuplataskukirja)

Nro: 346- Lantti Lainassa

Nro: 347- Sankariainesta

Nro: 348- Paluu Karhuvuorelle.

Tänä vuonna siis on ilmestynyt (kuten aina ennenkin) 12 Taskukirjaa. Joka kuukausi yksi.

Itse en voi äänestää vielä sitä parhainta Taskaria, sillä en ole vielä lukenut Taskukirjaa Nro: 348- Paluu Karhuvuorelle, koska saan sen käsiini vasta Jouluaattona 24.12.

Ääniä tulemaan, ja hauskaa Joulua!!

:)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Päätös on helppo. Äänestän taskaria Paluu Karhuvuorelle. Sain sen käsiini tässä viikko sitten ja luettuani totesin, että tässä taisi olla vuoden parhaat tarinat. Varsinkin ensimmäinen, joka oli jatkoa Barksin mestariteokselle.

Vierailija

En ole lukenut kuin muutaman taskarin tänä vuonna. Voin kai vastata silti, jos en voi, voitte jättää merkitsemättä ääneni. Vastaan 337 Onni potkii.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Odotin, että ääniä tulisi heti iso kasa, mutta taitaa siinä vähän aikaa vielä kestää. No, tähän mennessä paras on ollut taskari 344 Samassa Veneessä, mutta kun uusinta en ole lukenut niin en voi vielä sanoa parasta tämän vuoden taskareista.

Tuota ei siis lasketa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nro: 348- Paluu Karhuvuorelle. Ehdottomasti paras taskari tänävuonna

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vastaan 344, se vie niukasti voiton numero 345:stä. Itse olen lukenut noista yhdeksän. 345:ssä hyvää on se, että se on tupla ja 2 Cavazzanon tarinaa. 344:n valitsen kuitenkin sen takia, että siinä monet tarinat ovat hyviä, varsinkin ensimmäinen, joka on Cavazzanono piirtämä niinkuin hienot kannetkin.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Samassa Veneessä johtaa kahdella äänellä.

Toisena tulee Oma Maa Mansikka yhdellä äänellä.

Ääniä lisää kiitos!

PS. Kyllä tuo pulinat osio vetää väkeä!

Vierailija

Tuo 348 oli mainio taskari, mutta jäi minusta kakkoseksi tuon nro.344 perässä. Tuplanolla tarina oli hyvä ja odotan siitä hyvää jatkoa ensi taskarissa. Paras tarina tosin oli tuo Paluu Karhuvuorelle. Uskon, että ensi vuoden taskarit ovat koknaisuudessaan mainioita.

Vierailija

Minusta vuoden paras taskukirja on ehdottomasti numero 347, Sankariainesta. Hyvänä kakkosena numero 348. :)

Mitä muuten tykkäsitte 348:n Tuplanollasta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat