hammasraudat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kellään hammasrautoja?

Minulla on. (valitettavasti :( )

// Tänne siis pulinaa hammasraudoista, jos on tai tietää saavansa sellaiset. Minulla ei niitä enää ole, ja olen siitä onnelllinen. Pahoittelen aikaisempaa aloitusviestiä, sillä olin tämän topan tehdessäni vielä vasta tänne tullut, enkä tiennyt topicin teko ohjeista mitään.

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija

joo, mä inhosin hammasrautoja!!! yäk,aina kun niitä kiristettiin päähän ja hampaisiin koski monta päivää. sain syksyl pois, ja tilalle sellaset yölläpidettävän suukappaleen. ekana yönä meinasin oksentaa mut kyl niihin tottuu. voimia kaikille jotka omistaa jonkin moisen oikomiskojeen, kyllä ne otetaan pois (toivottavasti)!!!!!!!! p.s. ne joilla on jokin kamala vekotin, jos joku aukoo siitä päätään niin sanokaa et mielummin siistit ja kauniit hampaat aikuisena, kun semmoset vänkyrät! mun kohalla ainakin toimi!

Vierailija

mulla oli 1,5 vuotta. nyt mulla on sellanen tosi ällö kitalaki juttu, että onnee sulle Merimaria, kaikki(ainakin yleensä) saa sellasen. mun kamullakin on

Vierailija

Mulla on ollu yö raudat mutta ne otettiin pois. Mulla kai pitäis olla jotkut jotka auttaa ristipurentaan mut ei mulle oo laitettu.

Vierailija

Eipä oo ollu tarvista, mut mun isobroidilla on ollu sillä oli hirveet hökötykset jossain takahampais koukut tms,nippelit johka kiinnitettiin yöks tanko mikä lie, kerran se nippeli irtoski, joutu vuoden verran kärsimään ja sit sai upean rivin hampaita, joten kantsii kärsii jonkinaikaa lopussa kiitos seisoo.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oikomishoidossa vuodesta -01 ilmoittautuu. On ollut jos jonkin näköistä kidutusvälinettä suuta rumentamassa: purtava muovisysteemi, perinteiset telaketjut ja näiden päällä ihan kamalat yöraudat ja vielä valekitalaki, jota saan pitää vielä useamman vuoden. Hiphei.

Sippir kirjoitti:nyt mulla on sellanen tosi ällö kitalaki juttu

Juuri tämä. Toivottavasti on edes nyt nätit hampaat, ettei mennyt homma harakoille. Alahampaat ovat kyllä edelleen "persoonalliset" (=vänkyrät kaikkiin ilmansuuntiin), mutta onpahan ylempi legorivi edes sinne päin. Hammaslääkärien täytyy olla sadisteja. Ei, ei minulla ole mitään hammaslääkäreitä vastaan:') Ei tulisi mieleenkään..

Vierailija

Minullakin on ollut sellaiset kitalakiraudat, mutta siitä on jo aikaa. Minulta on myös vedetty hammas irti, se oli hirveän iso ja sillä oli isot juuret. Minulla on ollut myös silloin muinoin sellaisia sinisiä ...juttuja hampaiden välissä. Hampaani olivat kuulemma liian tiheään. Mutta hammasrautoja minulla ei ole ollut, enkä niitä mitenkään ylen määrin toivo.

Vierailija

Minulla ei ole onneksi mutta minulla on semmoinen juttu joka pitää laittaa yöksi suuhun.Joudun kuulemma pitämään sitä vielä 5 vuotta:( Mutta ei se niin paha juttu ole :)

Vierailija

Niin mulla oli telaketjut yläällä ja alaalla, nyt mulla on se aiemmin selittämä juttu plus sellaset ohuet rautanauhat siel hampaitten takana koko loppuelämän, jollen aikuisena haluu niit pois..

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Minulla oli. Taisi olla vuottaa 2004-2005. Onneksi ne on otettu jo pois, mutta veikkaan, että ensi vuonna saan ne takaisin. Hammasrivistö näyttää tällähetkellä ihan hyvältä. Tiukaa vaan tekee, että mahtuvat suuhun. Pitää varmaan hankkia jostain siompi. Ensi vuonna varmaan muutama hammas kiskotaan irti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat