Top 5 käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on nämä.

1. SAMI-69

2. djlordi 3.Ankkarock 4.AKUHULLU97 5.Akkuli

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Keskustelun ekalla sivulla on Top 3 käyttäjät keskustelu, sinne voi laittaa (kai) Top 5 käyttäjät. Tai olisi voinut nostaa jonkun vanhemman aiheen, kun niitä on niin monta tälläistä aihetta. En nyt jaksa laittaa Top 5 käyttäjiä, laitoin ne jo Top 3 käyttäjät keskusteluun, laitoin siihen 6 käyttäjää vissiin, jos kiinnostaa kattokaa sieltä.

Vierailija

samuli99 kirjoitti:No, syy tän topicin ilmestymiseen on se,että en keksinyt kunnollista nimeä tälle topicille.

No ompa tuolin syy!

Arvelen että oikea syysi on tehdä tälläinen topic, on se, että olet jo nähnyt hyvin menestyneitä tälläisiä topicceja. Valitit että sinua ei pistetä listoille, sanoin että "tule näkyvämmäksi". Tälläkö yrität sitä "kuuluisuutta" hakea?

Voin kyllä suoraan kokemuksen pohjalta sanoa, että eip' onnistu. Topicceja EI tehdtä mistä haluaa, vaan mistä tarvitsee, ja ennen kaikkea: AIHEISTA JOTKA OVAT HYVIÄ, JA NIISTÄ EI AIEMMIN TOPICCIA OLE TEHTY! (Ja Capsit on sitten edelleen painotuskäyttöön...)

Vierailija

Kyllä se top 3 oli ihan riittävä. On tääl muitakin toppeja yllinkyllin!

En viitti luetella enää, oon sen jo tehnyt. Kuten Nunokin kertoi.

Vierailija

Ei näitä enää lisää!!! Näitähän on vaikka kuinka monta. :s En laita omia Top 5 tähä. Muista voi sit lukee sen. Voitasko antaa tän hautautua ???

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kiitos, ___Aku Ankka___!

Listani:

1. Akuhullu97, Salwer1st/ ja Aleksi MacAnkkahullu

2. Sami-96, Ankkarock ja ___Aku Ankka___

3. Djlordi ja Mac Ducky

4. Adz, Af1 Jonzkuaku ja Jonsku Ankka

5. The legend of DUCK, Mary-Kate, Tukedi, Mattiii ja ne, joita nyt en satu muistamaan.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tulinpahan nyt sitten minäkin tänne, vaikka taukoa pitikin pitää. En kertakaikkiaan voinut olla vastaamatta tähän topicciin, arvaatte jo syyn, miksi. Top-keskusteluja tarvitsee olla vain 1 kappaletta, jos sitäkään. Niitä kun on jo riittävästi, tämän olisi voinut jättää tekemättä. Olet kyllä hyvä, jos keksit järkevää selitystä sille, miksi teit tämän. Se, että sanoisit "Mutta, kun teki mieli tehdä...", ei ole ainakaan hyvä selitys. Mikä vimma joillakin käyttäjistä on tehdä topic asiasta, mistä tietää jo, että niitä on jo monta kappaletta. Ja mikä selitys tuo on, että "syy tän topicin ilmestymiseen on se, että en keksinyt kunnollista nimeä tälle topicille"?

Ei ainakaan mikään hyvä, eihän siitä saa edes selvää, mitä tarkoitat. Ei ole mitään järkeä valittaa siitä, että joku kertoo tosiasian. Näitä EI pidä tehdä enää. Niitä on jo liikaa. Sanoit tuossa, että "No sitten mä häivyn!". Mitä ideaa häipyä, juuri kun keskustelun tasoa pyritään nostamaan? Sinäkin voisit auttaa asiaa jättämällä turhat- sekä spämmi-keskustelut tekemättä. Ja ei varmaankaan kovinkaan montaa käyttäjää haittaa, jos häivyt, jos tuolla tavalla teet turhia keskusteluja. Voi olla, että joidenkin mielestä on ukva tehdä ITSE keskustelu, mutta se EI voi olla niin tärkeää, että täytyy tehdä heti topic, ennen kuin edes ajattelee, että onko siinä järkeä. Kannattaa ajatella vähän, ennen kuin tekee topicin, ja vielä ennen lähettämistäkin tarkistaa mielessä onko se TODELLA tarpeellinen. Jos on, niin (kuten Tehwinkin on sanonut) voit huoletta painaa "Lähetä"-nappia.

Toivottavasti ymmärsit, Samuli, juuri tällaisten takia tämä foorumi on alkanut maistua vähän puulta. Kiitos kuitenkin listapaikasta.

Vierailija

samuli99 kirjoitti:No, syy tän topicin ilmestymiseen on se,että en keksinyt kunnollista nimeä tälle topicille.

Ja mikäs syy se on? Topicin sisältö on muuten aivan samanlainen kuin Top-3 topicissa, paitsi, että tässä listataan viisi henkilöä. Järki hoi!

Ja vinkki, jota äsken itsekkin käytin. Kun olet lähettänyt viestin, tulee tämä kuuluisa päivänpilaaja säkäväkäpimaus, niin painappa Back tuolta yläkulmasta, sitten Ctrl+N ja kopsaa tekstisi uudelle sivulle ja paina lähetä. Itsellä ainakin toimii yleensä.

Vierailija

Taukoa tässä on pidetty jo parin kuukauden ajan (tyhjänpäiväinen pulinat-osio ajoi minut tiehensä). Tällaisen aiheen näkeminen ei juuri millään tavalla saisi minua palaamaan. Saisi sääntöihinkin jo laittaa, ettei parhaista käyttäjistä enää tehtäisi listoja. Koko parhaiden käyttäjien nimeäminen on alkanut jo ottaa päähän, kun kyseinen aihetyyppi on yksi niistä syistä, miksi näiden sivujen foorumit ovat tasoltaan äärimmäisen matalalla tasolla. Minulla ei ole aikomustakaan vastata tähän aiheeseen, sillä olen vastannut jo aikaisemmin samaan aiheessa esitettävään pääkysymykseen. Pahoittelen, että kerään tämän viestin avulla itselleni yhden uuden numeron lisää viestilaskuriini, joka on muutenkin tarpeeton ja suuriin viestimääriin yllyttävä keksintö. On kivaa kuitenkin nähdä vanhoja käyttäjiä, jotka yrittävät parantaa tilannetta. Jos tekisin listan, niin se koostuisi niistä käyttäjistä, jotka ovat päivästä päivään parantaneet kirjoitustensa laatua ja vielä tänäkin päivänä jaksavat kirjoittaa tänne tyhjentävään loukkoon. Valitettavasti olen itse jo luovuttanut.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jaahas, teit uuden.. okei, kun foorumin ETUSIVULLA on jo yksi, tai ehkä kaksi samanlaista keskustelua, siis, HALOO! Onko pääsi ontto, vai, jos sieltä korvien välistä jotain löytyy, sitä saa käyttää.

Siis voi.. eihän tuo, siis, tuo ei ole mikään syy! Siis, mitä se nimi sisältöön ja..

samuli99 kirjoitti:No sitten mä häivyn!

Jaa? Siis, olet itse tehnyt turhan aiheen, siitä on LUPA VALITTAA! Ja tuonlaiset välikommentit ovat täydellisen turhia. Jos et kestä arvostelua, niin voit myös häipyä. Siis ei kukaan pidä tuollaisesta, ja voihan se yksi syy olla sekin, kun valitit yhdessä äänestys-topiccissa, että "miks mua ei äänestetä" ja "mut on kai unohdettu", ja haluat vain huomiota omalla topiccillasi mihin voit kerjätä kaikkia, ja että pääsisit listoille, mutta se ei toimi näin, se pitää ansaita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat