HUOMIO KAIKKI! KAIKKI MITALEISTA!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis mitä peli-mitaleita teillä on?

Ja kaikesta mitaleihin liittyvästä saa puhua.

Oma kysymykseni teille: miten pääsee eteenpäin siinä kaikkista peleistä mitali, minulla on tasolla 5 miten ppäsen paremmaksi? :o

Kommentit (15)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:Siinä pelimitalissa, joka on monella 5, niin sitä ei saa paremmaksi siitä, koska se tarkoittaa että on pelannut kaikkia pelekä.

Siis pelejä!

Vierailija

Älä ruinaa. Se on turhaa, ja karkoittaa kaikki kirjoittajat, olisin minäkin nyt vastannut kysymykseesi,jos et olisi ruinannut.Mutta en vastaa...

Ja muuten:

Jos haluat tietää, montako mitalia jollakin on,näet sen hänen ankkaprofiilistaan.

Harvat näköjään osaavat käyttää Off-topiccia.Tämäkin olisi erittäin hyvin käynyt sinne.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Pelimitalia ei voi parantaa. Ja miten niin täällä on kaikki mitaleista ja silti ensimmäinen lause on kysymys.

Oon samaa mieltä.

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:Ei nyt huutamaan tarvitse ruvata. Ja ei sitä pelimitalia voi parantaa. Ja minulla pitäisi olla kaikki pelimitalit ja muut, mutta ei Julle Ankanpään mitalia.

Huhhuh! Olen aivan totaalisesti pihalla tästä Julle Ankanpään mitalista, voisitteko selittää, mikä se on? :o

Vierailija

SatuPatu kirjoitti:

Akulainen95 kirjoitti:Ei nyt huutamaan tarvitse ruvata. Ja ei sitä pelimitalia voi parantaa. Ja minulla pitäisi olla kaikki pelimitalit ja muut, mutta ei Julle Ankanpään mitalia.

<br />

Huhhuh! Olen aivan totaalisesti pihalla tästä Julle Ankanpään mitalista, voisitteko selittää, mikä se on? :o

Johan on, nyt voin vain syyttää itseäni, sillä aktiivisuus todellakin palkitaan; Otin selvää Tietolaarista (hyvä, että Tietolaari on...), ja nyt tiedän mikä on Julle Ankanpään mitali.

Vierailija

Jos haluutte miun mitalit nähä, kattokaa profiilistani. Kirkkaimpana tähtenä siellä on Julle Ankanpään mitali! :^D

Vierailija

Ei nyt huutamaan tarvitse ruvata. Ja ei sitä pelimitalia voi parantaa. Ja minulla pitäisi olla kaikki pelimitalit ja muut, mutta ei Julle Ankanpään mitalia.

Vierailija

Jos haluat tietää, mitä mitaleita minulla on katso ankkaprofiilista. Mutta voin sanoa että minulla on minun mielestä kaikki, paitsi Julle Ankanpään mitalia ja kultaryntäysmitalia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat