mistä saa minä mikki kirjan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mistä saa jättikirjan: minä mikki oon etsiskellyt mutta ei ole löytynyt

Kommentit (13)

Vierailija

jeremius kirjoitti:Mistä saa jättikirjan: minä mikki oon etsiskellyt mutta ei ole löytynyt

En tiädä saako uutena enään mistään, muttak käytettynä kanttii kattellaa divareista ja huuto.netistä...

Vierailija

Voi tosiaan olla aika vaikea tehtävä löytää sellaista, sillä mä oon nähnyt sellaisen ainoastaan kerran ja sekin oli jo varattu.

Vierailija

Divareista ja nettihuutokaupoissa parhaat paikat on. Itse en sitä ostaisi koska niin hirvittävän kallis. Lainaan aina kirjastosta noin kalliit tuotteet.

Vierailija

Niin, kannattaa käydä divareissa, eikä vain yhdessä vaan muutamassa, jos lähellä on divareita. Ja huuto.netistäkin voisi löytää.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sekä otsikko, että aloitusviesti kaipaisi hieman selvennystä... Tällaiset kysymykset voi yhäkin kysyä Off-topicissa. Off-topic. Itselläni ei vielä ole tuota Minä Mikki Hiiri-kirjaa. Olisi kyllä jo, jos olisin vain suostunut siitä niin paljon maksamaan. Ihan siitä se riippuu, paljonko on budjetti, ei siitä, että ei löydy, sillä kyllä sitä monessakin paikassa näkee. Olen nähnyt kyseistä jättikirjaa monessa paikassa, halvimmillaan noin 60e. Järjettömän kallis sekin. Divareista ja Huuto.netistä kannattaa kyllä etsiä, varmaan löytyy.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Onko siis Minä Mikki olemassa, vai onko se Me Mikki ja Minni?

On minä Mikki kirja.

Onko niitä sit kaks samantapasta? Minä Mikki ja tuo Me Mikki ja Minni.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Jep. Akuhullun mainitsemat paikat ovat varmaan parhaita kohteita, mistä sitä kannattaa etsiä. Jos käy oikein munkki, saatta joku lahop... lahossa kirjahyllyssä kirjaa säilyttänyt kaupata kirjaa kirppikselläkin halvalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat