Ketä sai AC/DC keikalle liput?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on kaks lippu takakaarteeseen, mun kaveri sai kenttäliput(vähä mikä tuuri, se oli kolmanneks vika kenttä lippu). Onko kukaan muu tulossa mukaan katsomaan kun legendat esiintyvät?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

ärsyttää on tärkee turnaus ahvenanmaalla samaa aikaa oisin kyl halunnu tulla kattoo ku mun lemppari bändi on lavalla

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Siru05 kirjoitti:tuohon musiikki topicciin tämä!!! EI tarvitse tehä jokaisesta omaa!

Niin juuri, piti vaan vastata kun kuunteli tätä kyseistä yhtyettä..^^ Mutta, TURHA TURHA TURHA, Musa-topicciin, joka on 4. sivulla, minäpä nostan sen.

Vierailija

Olisin hallunnut liput, mut loppu :( Yks lempibändeistäni...Mutta miksi ihmeessä pitää ostaa 6 LIPPUA JA MYYDÄ NE SIT JOSSAIN HUUTONETISSÄ YM.. Se on aivan sietämätöntä! Metallican keikalle oli sen verran järkee, et 2 lippu per nuppi.Nii eiii, ku pitä myydä 6 lippuu :@ Ja siinähän ne menee, silmän räpäykses.. Ei Juha Vainion viikisivaha sentään! Eli en saanut........-.-

Vierailija

En saanut, mutta yksi koulukaverini varmaan sai liput. Mikä onnenpekka!:) Ja musatopicciin nämä pienet kysymykset...

Vierailija

Vähän turhan kalliiks ois mulle tullut kun ois pitänyt lisäks ostaa kalliit junaliput ja hotelliyö. AC/DC on kyllä mun lempi bändi mutta ei voi mitään.

Vierailija

JESS!!!!!!!!!! sain lipun ja menin kaverin kyydillä. seuraavana päivänä olis ollu kouluu mut olin ottanu vapaata koulusta. kotona nukkuumaan pääsin vasta 3-4 aikaan aamulla:)

Vierailija

tahtosin käydä,mutta lippuja on vaikea saada.

kuustokkiin olis kiva mennä.menisin muuten metallican keikalle,mutta ne k-18 ja kukaan aikuinen

ei suostu tulemaan mukaan

Vierailija

Olisihan se varmaan kiva AC/DC:n keikalle päästä,mutta ei ole rahaa. Ja vaikka olisikin,niin säästän ne Metallican keikalle.

MRL kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
RE:RE:Ketä sai AC/DC keikalle liput?

Af1 - 21.12.08 10:02 (ID 249738)

Siru05 kirjoitti:tuohon musiikki topicciin tämä!!! EI tarvitse tehä jokaisesta omaa!Niin juuri, piti vaan vastata kun kuunteli tätä kyseistä yhtyettä..^^ Mutta, TURHA TURHA TURHA, Musa-topicciin, joka on 4. sivulla, minäpä nostan sen.

Niin, Musiikki-Topiciin vain tällaiset. En ole tulossa AC/DC:n keikalle, mutta eräs nuori kouluavustajamme taitaa tulla sinne poikaystävänsä kanssa.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Ketä sai AC/DC keikalle liput?

Scrooge McD - 10.06.10 02:03 (ID 550940)
Lainaus:
RE:RE:Ketä sai AC/DC keikalle liput? Af1 - 21.12.08 10:02 (ID 249738) Siru05 kirjoitti:tuohon musiikki topicciin tämä!!! EI tarvitse tehä jokaisesta omaa!Niin juuri, piti vaan vastata kun kuunteli tätä kyseistä yhtyettä..^^ Mutta, TURHA TURHA TURHA, Musa-topicciin, joka on 4. sivulla, minäpä nostan sen.
Niin, Musiikki-Topiciin vain tällaiset. En ole tulossa AC/DC:n keikalle, mutta eräs nuori kouluavustajamme taitaa tulla sinne poikaystävänsä kanssa. -Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Samaa mieltä, taas turha topa. Itse en pidä yhtään AC/DC:stä.

//Ja lainaus ei toimi :(

//Tyhmät automaattihymiöt!

Vierailija

Kyseessä vissiin joku öriöri musiikin edustaja? En rukaa kuunnella/katsella nahkatakkisia rasvalettejä karjumassa mikrofoneihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat