välitodistus!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

jos haluut kertoo mitä numeroita sait nyt joulutodistukseen jos edes sellaisen sait niin kerro ihmeessä!! itse sain kolme 10,seitsemän 9, kolme 8 ja käytös oli 10.siis jos haluutte kertoo nii...antaa tulla.katotaan kuka on ollu nipo :D mut älkää huijatko ;)

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

No, olen kahdeksannella luokalla ja näinä vuosina koululaisten numerot ovat yleensä huonoimmillaan (tietääkseni). Sain todistukseen yhdeksän 8:a, viisi 7:a, ja yhden kutosen. Kutonen tuli Kemiasta.

Vierailija

Nuno kirjoitti:En halua kertoa numeroita, mutta tähän mennessä se on paras. Olen seiskalla. En huijaa.

Tarkoitan että se on paras, mikä on nyt kerrottu tässä topicissa, mutta vasta tähän on kirjoittanut kaksi käyttäjää.

Vierailija

Ajattelin juuri mennä kaivamaan tuolta tuon "Koulu" -topicin, mutta tämmöinen sitten tehtiin ennen kuin ehdin kaivaa sen ylös. Noh, vastaan sitten tähän.

Käyttäytyminen: 9

Äidinkieli: 10

Englanti: 9

Matematiikka: 10

Fysiikka ja kemia: 9

Biologia ja maantieto: 9

Uskonto: 9

Historia: 8

Musiikki: 9

Kuvataide: 10

Käsityö: 9

Liikunta: 9

Keskiarvo on 9.2. Viimeksi se oli 8.9, joten ihmettelin kolmen numeron nousua. o.o Ja en sitten huijaa. Jaa-a, katsotaan pystynkö nostamaan numeroitani. Nyt taidan vetäytyä ansaitulle joululomalle ajattelematta ollenkaan koulua. Aaahh..

Vierailija

Ei saada vielä numeroita, mutta sanallisessa toikkarissa kaikki parhaassa. :) Veikkaan että jos ois saatu numerot, ois ollut yks tai kaks ysiä ja loput kymppejä.

Vierailija

Teillä kaikilla on kamalan hyviä todistuksia. Tässä mun:

Käyttäytyminen:9

Äidinkieli: 9

Matikka: 8

Englanti: 8

Biologia ja maantieto: 9

Fyke: 9

Uskonto: 9

Historia: 9

Musiikki: 9

Kuvataide: 9

Käsityö: 9

Liikunta: 8

Siinä tälläinen ihan hyvä todistus. Englantia ja Matikkaa pitäisi nostaa koska ne oli viimeksi ysejä molemmat. Hyvää joululomaa kaikille! :D

Vierailija

Sain joulutodistukseen parhaan keskiarvoni koskaan, tarkasti 9,416. Numeroita oli 12, niistä viisi oli 10 ja seitsemän 9.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat