Käkätikääk!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Voi ei, mikä moka! I-)

Äsken olin kirjoittelemassa Akupediaan. Tallensin luonnoksen, ja kun painoin jotain nappulaa näppäimistöstä, niin kuin taikaiskusta kaikki teksti täällä akuankka.fi 'ssä muuttui ihan pikkuiseksi präntiksi!

Onko kenellekkään toiselle sattunut näin? Tämä topic ei ole suinkaan sitä varten, että kyselen onko toisille näin käynyt - vaan miten tämän ns. "pikkutekstin" saa pois?

Olen kiitollinen, jos vaivaudutte vastaamaan, sillä tämä on kyllä erittäin epämiellyttävä tilanne.

Kommentit (12)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

SatuPatu kirjoitti:

Darfun kirjoitti:Enpä tiedä toimiiko, mutta kannattaa koittaa: jos hiiressäsi on rulla, paina Ctrl-näppäintä ja rullaa alaspäin. Minulle on kerran käynyt noin, ja silloin tämä auttoi.

Kiitos kovasti! Se nimittäin toimi.

Itse olen monta kertaa tehnyt noin, muutaman kerran vahingossakin.

Vierailija

Joo, ja toinen toimiva on, kun laittaa näppäimet Ctrl-näppäintä ja +-näppäintä, niin suurenee, ja sitten kn painaa Ctrl-näppäintä ja --näppäntä, pienenee.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

SatuPatu kirjoitti:Voi ei, mikä moka! I-)<br />

Äsken olin kirjoittelemassa Akupediaan. Tallensin luonnoksen, ja kun painoin jotain nappulaa näppäimistöstä, niin kuin taikaiskusta kaikki teksti täällä akuankka.fi 'ssä muuttui ihan pikkuiseksi präntiksi!<br />

Onko kenellekkään toiselle sattunut näin? Tämä topic ei ole suinkaan sitä varten, että kyselen onko toisille näin käynyt - vaan miten tämän ns. "pikkutekstin" saa pois?<br />

Olen kiitollinen, jos vaivaudutte vastaamaan, sillä tämä on kyllä erittäin epämiellyttävä tilanne.

Taas joutuu ihan pakosta mainitsemaan hyvän ja TÄRKEÄN topicin: Off Topicin. Se on yleis-keskustelu, jonne voi kirjoitella yksittäisistä pikkuasioista jne. jotka eivät tarvitse omaa topicciaan. En jaksa edes muistaa, kuinka monta kertaa olen tässäkin kuussa jo joutunut ystävällisesti muistuttamaan kyseisestä asiasta. Ja tämänkin topicin asia kuuluu juuri Off Topicciin, se on vaan vissi ja varma.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Minullekin on käynyt noin. Ja enkä keksinyt miten sen saisi suurenemaan, mutta hyvä kun kerroitte, miten ne saa suurenemaan ja pienenemään. Enää ei tarvitse käyttää lukulaseja, koska nyt sain nämä tekstit normaalinkokoisiksi.

Vierailija

adz kirjoitti:Nää neuvot varmaan riittääkin, noinhan se on.

Tottahan tuo on, mutta SatuPatu saisi keksiä kunnon otsikoita, joista erottaisi, mistä aiheessa on kysymys. Itsekkin tulin vain huvikseni kurkaamaan, aihetta, vaikka en tiennyt edes puheen aihetta.

Vierailija

Enpä tiedä toimiiko, mutta kannattaa koittaa: jos hiiressäsi on rulla, paina Ctrl-näppäintä ja rullaa alaspäin. Minulle on kerran käynyt noin, ja silloin tämä auttoi.

Vierailija

Minulle ei ole noin sattunut.

Mutta minun hiirelläni voi pienentää ja suurentaa tekstia. Jos sitä pienentää niin teksti voi muuttua niinkin pieneksi etttä siitä ei saa selvää. Kaikilla hiirillä ei voi pienentää ja suurentaa, mutta ainakin minulla voi siitä keskimmäisestä tai siitä kiere näppäimestä. Oletko varma ettei sinulla ole sellaista hiirtä?

Mutta jos painoit näppäimistöstä jotakin niin en tiedä, miten sen saa pois. Voisit kyllä kokeilla painat netin ruksista pois ja sitten menet nettiin uudestaan.

Vierailija

Darfun kirjoitti:Enpä tiedä toimiiko, mutta kannattaa koittaa: jos hiiressäsi on rulla, paina Ctrl-näppäintä ja rullaa alaspäin. Minulle on kerran käynyt noin, ja silloin tämä auttoi.

Kiitos kovasti! Se nimittäin toimi.

Vierailija

Se pitää uokata ja siellä on yläreunassa semmosia palkkeja niin nillä voi suurentaa ja pienentää sitä tekstiä. (Et saanu varmaan selvää mutta älä huoli en minäkään)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat