Aku Ankka lukulahja 2007, onko arvokas/harvinainen?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Tämä kyseinen lehti tuli vain vuonna 1999 syntyneille tytöille ja pojille. Sitä ei ole annettu kenellekään muille. Mi sain sen pikkusiskoltani joka on 1999 vuonna syntynyt. Liekö lehti harvinaien/arvokas?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kommentit (11)

Vierailija

En kyllä ole moisista "lukulahjoista" kuullutkaan...

Ja en niiden arvokkuudestakaan siis tiedä, en ollenkaan.

Eikö ketään tosiaan tiedä tätä kyseistä lehteä? Aika huonosti menee silloin.

Sinulla menee siis ihan yhhtä huonosti kuin minullakin.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku Ankan Lukulahjoja on jaettu vuosina 1998, 2003, 2005, 2006, 2007 ja 2008 kaikille 1. luokkalaisille. Kyseessä ei ole mikään harvinaisuus, jos on toimituksen terveiset mukana, niin arvo sellaiset 5-8€, ilman 1-3€. Itselläni on tuo 2005 lukulahja, silloin kuin olin 1. luokalla, se tupsahti postiluukusta alas. Toimituksen terveisiäkään en silloin repinyt pois, nähätävästi ymmärsin arvoista jo jotakin. =D

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Aku Ankan Lukulahjoja on jaettu vuosina 1998, 2003, 2005, 2006, 2007 ja 2008 kaikille 1. luokkalaisille. Kyseessä ei ole mikään harvinaisuus, jos on toimituksen terveiset mukana, niin arvo sellaiset 5-8€, ilman 1-3€. Itselläni on tuo 2005 lukulahja, silloin kuin olin 1. luokalla, se tupsahti postiluukusta alas. Toimituksen terveisiäkään en silloin repinyt pois, nähätävästi ymmärsin arvoista jo jotakin. =D

Vääh! Miksi sen piti justiinsa -04 jäädä tulematta - silloin kun kouluni aloitin! Aina minulla käy huono tuuri!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No voi vitsi, Pikkusiskolle tuli viime vuonna, mutta mut hypätään tietenki yli ku vuonna 2002 ei tullu. Mulla on muuten Toimituksen terveiset siinä vielä mukana.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Itselleni sitä ei tullut, kun koulun aloitin, mutta pikkusiskolle tuli tänä vuonna. Ja odota parikymmentä vuotta, niin sitten lukulahjasi alkaa olla jo harvinaisempi;)

Ah, meinasin unohtaa. Pikkuveljellekkin on tainnut tulla, silloin kun se oli ykkösellä, mutta ei taida olla tallessa...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulle tuli jostain syystä 2003 lukulahja silloin kun oli 1.luokalla, mutta minä aloitin koulun syksyllä 2002.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat