TOPICIT???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ehkä olet kirjoittanut jotakin huonoa tänne.

Kommentit (8)

Vierailija

Miksi jotkut topicit häipyy pois ku on kirjottanut tänne? Mä äsken kirjotin tänne ja se häipy pois!!??

Vierailija

No joskus topicit saattaa siirtyy edelliselle sivulle jos on vaikka paljon enenmmän aktiivisia topiceja..? :D

btw, ama5, meil on sama profiili kuva! :D

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Eläs nyt herranjestas ala spämmimään topiceilla tätä vauhtia 0.o

Ihan ensinnäkin, rajoitas tuota capsin käyttöä, sillä ei tässä tapauksessa ole minkään muun kuin tyylivirheen virkaa.

Sitten, ylläpito poistaa ilmeisesti kuitenkin kaikista turhimmat ja sääntöjenvastaiset topicit, joten varmaan jotain kiellettyä topiccisi sisälsi. Vaikka näin henkilökohtaisesti poistaisin tämänkin topicin ja tuon kalenteritopiccisi. Rajoittapa nyt hieman ja käy lukaisemassa ajatuksen kanssa tuo Ohjetoic topiccien tekoon Nettisivut-kategoriasta!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:Eläs nyt herranjestas ala spämmimään topiceilla tätä vauhtia 0.o<br />

Ihan ensinnäkin, rajoitas tuota capsin käyttöä, sillä ei tässä tapauksessa ole minkään muun kuin tyylivirheen virkaa.<br />

Sitten, ylläpito poistaa ilmeisesti kuitenkin kaikista turhimmat ja sääntöjenvastaiset topicit, joten varmaan jotain kiellettyä topiccisi sisälsi. Vaikka näin henkilökohtaisesti poistaisin tämänkin topicin ja tuon kalenteritopiccisi. Rajoittapa nyt hieman ja käy lukaisemassa ajatuksen kanssa tuo Ohjetoic topiccien tekoon Nettisivut-kategoriasta!

Juuri näin. Älä tee turhia topickeja kun sellaisia on jo tarpeeksi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

En nyt mieleeläni sanoisi näin koska mulla on sama topicien teko ongelma mutta olen samaa mieltä Rosa4tehwinin ja hiidenkirnun.

Vierailija

eh...en tiiä,mikä on off-topic(kysyin mist saisin kultu kimallus-kuvii),mut ku en tiiä ,mikä on off-topic!Voisko joku kertoo?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat