Mitä mieltä oottekoulusta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin kysymys lukee otsikossa. Maistuuko koulu puulta vai lähdettekö mielellänne? Onko teillä vaikeuksia koulun käynnin kanssa? Täällä saa muutenkin puhua kaikesta kouluun liittyvästä. Minämenen ainakin kouluun ihan mielelläni. :D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kamala,mutta hauska tehdä kepposia muille, tosi huonot todistukset ja varsinkin kokeet on maailman huonointa luokkaa.Aamulla vaikeuksia,tosin pääsee helposti skeittarilla kouluun.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kaikkein inhoittavinta on herätä aikaisin kouluun, mutta saan hyviä numeroita todistuksiin. Minusta koulu ei ole kamalaa! Siellä saa tavata kavereita, ja oppia uusia asioita. Minusta helpoimmat aineet ovat englanti, liikunta ja matiikka.

Vierailija

Ai että maistuuko koulu puulta? En ole maistanut.:D

Koulussahan on mukavaa, mulla ei ole mitään vaikeuksia herätä varhain, ja koulumatkani on tosi lyhytkin, toikkarini oli parhain mitä on tähän asti tullut. Lemppariaineet on enkku, matikka ja äikkä.

Vierailija

aamu herätykset on ärsyttäviä ja mä nukun vielä nii paljon en siksi koska, olen pieni vaan koska, se on kivaa. Sen takia mua joskus koulussa kiusataan ja paikka on muutenkin aika tyhmä

Vierailija

Vai on kouluaamulla herääminen mälsä juttu? No mahtoi olla tosi mälsä juttu 1600-luvulla; mentiin kello 5:ksi aamulla kouluun ja päästiin iltapäivä 5 kotiin, elikkä 12 tuntia koulua. DX Ja lauantaina selkäsauna, jos oli ollut tuhma.

Meidän koulu on varsin mukava paikka. : D Se on pieni (joka on hyvä juttu), siellä on kivat opet, hienot maisemat sun muuta tälläistä kivaa. Ulkonakin on paljon tekemistä.

Opet ovat vuosien varrella vaihtuneet, jääneet eläkkeelle ja uusia on tullut niiden tilalle. Harmi vaan, kun eräs varsin kiva ope jäi eläkkeelle; hän nääs leikki meidän kanssa hippaa välkällä - oi niitä aikoja! < D

Tarinatkin ovat pidentyneet sivu sivulta: 3.lk:n pisin: 4 sivua, 4.lk pisin: 14 sivua ja 5.lk pisin 17 sivua. 2. luokalla ei tarinoita vielä kirjoiteltu kuin äikän tehtävävihkoon (tulin tähän kouluun heti 2. luokan alussa).

Non niin, tulipahan löpistyä kaikki kerralla. : )

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa-a. Koulu aamuun herääminen on se kaikkein tyhmin juttu, mutta kyllä aika kuluu nopeasti kun kouluun pääsee. Ei minulla ainakaan ole mitään vaikeuksia koulun käynissä. Ensimmäisen ylä-asteen todistuksen keskiarvo oli 8,2.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Musta koulu on tosi kiva paikka! Ärsyttää vaan, kun mua pidetään luokan parhaana, ja aina ne oottaa multa kymppiä joka kokeesta! :/ Vaikka keskiarvo on 9,1 niin silti! Ruoka on usein hyvää ja ope on paras!!!!! Vaikka melkein kukaan muu ei pidä meidän opesta... :( Mut aamulla herääminen ei ole se mukavin juttu.. ;)

Vierailija

Mullakin on koulu ihan nurkan takana.

Juu, just ärsyttää ainakin maanantaiaamuna kun herään nii ajattelen:

'' EIIIIII! TAAS PITÄÄ MENNÄ KOULUUN!!! ''

Ja sitte koulussa:

'' JIPIIII! MOI TAAS KAMUT!!!! ''

:D

Vierailija

Koulu on ihan paras paikka! :) Ainoa huono puoli on vaan että täytyy joka aamu pyöräillä se 5 kilometriä ja toiset 5 kilometriä kun tulee koulusta...Mutta liikuntani oli taas todistuksessa 9, joten eise nyt NIIN kamalaa ole. :D Sitä paitsi en näkisi kavereitani kun vaan koulussa joten koulu on ihan kiva paikka..:) Luokkammekin on aivan paras ja mulla on paljon kavereita eikä ketään meijän luokalta kiusata (tietääkseni).

Vierailija

Koulussa on joskus vähän pöhköö. Mulla on kaiken lisäks vielä hitsin pitkä koulumatka. Harmi kun enkku alkaa vasta nelosella. Onneks otin Saksan kolmoselle.

Vierailija

En ole erityisesti mitään mieltä koulu on sellaista pakkopullaa.

Mutta meidän ope ei ole mistään mukavimmasta päästä mutta yökoulu on ehkä luvassa jotain sellaista ope on puhunut.

Vierailija

Oon vain sitä mmieltä että koulu on tärkeä paikka. Itse käyn ruotsalaista ylä-astetta ja oon hypänny yhden luokan lisäksi oon luokan paras oppilas. Siinä tärkein mun koulukäynnistä. Nyt on kiire joten heippa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat