Mini-Taskari 1 - Aku on ykkönen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omistatteko Mini-Taskari ykkösen?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mulla on kaikki viisi minaria, Akuhullu97, älytöttömiä hintoja sitä ollaan valmiita pulittamaanki huutikses jos noin on!

Vierailija

Sanos muuta Akuhullu. Mini-taskari 1 hinta on noussut jo nyt sika korkeeks. Se johtuu varmaan todella suuresta kysynnästä, sillä se ei varmaan mennyt kovin hyvin kaupaks. Ainakin mä veikkaan että se on syy, sillä kun mä käyn kaupassa lähes aina Korsossa, niin siellä olevassa K-Supermarketissa oli niitä melko paljon, mutta ne ei ollut mennyt kovin hyvin kaupaksi, mutta se oli varmaan yksittäinen tapaus että ne meni niin huonosti.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, todellakin hieman turha topic, jos täällä vain kysytään, kuka omistaa sen. Kannattaisi laajentaa kaikkeen Minitaskari 1:n liittyvään, niin saataisin kunnon topic tästäkin vielä aikaan. Tänne voisi ihan hyvin arvostella kyseisen julkaisun, ken vain jaksaa, mutten aika turha topic tämä. Ei ole kauhean hyvä, jos topicissa pitää käytännössä sanoa vain "En.", "En omista", "Kyllä", tai "Kyllä omistan".

Nyt tästä Mini-tsakarista puheen ollen. Nykyään tuota Aku on Ykkönen-minitaskaria myydään huuto.netissä käsittämättömin hinnoin. Yhdestä voi saada, jos hyväkuntoinen tai mintti on, 20€-50€. Älyttömiä hintoja jotkut tuosta vasta vuoden vanhasta tuotteesta maksavat.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on ja jopa kaks kappaletta, itse asiass oon päättäny kerätä kiakki 1-10 Mini-taskarit 2 kpl koska kymmene vuoden päästä siitä pulitetaan vielä suurempia summia kuin mitä tällähetkellä Huuto.netissä ja siellähän oli jossain vaiheessa ykkönen yli 20€ mutta se taidettiin myydä jo pois.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat