Aku Ankka tiistaina tällä viikolla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuuluuko aku ankan ilmestyä tällä viikolla tiistaina, Meille aku ankka tuli ainakin tänään? Kenellä muulla se on tullut tänään?

Kommentit (8)

Vierailija

Olen aivan samaa mieltä wieriin kanssa. Ja tässä muuten vain että

onkohan kukaan nähnyt "oletko siilifani?" aiheista topicia? Minä kirjoitin sen mutta en enää löydä sitä.

Jos löydät sen, kertoisitko minulle millä sivulla se on.

Minä käyn vähän väliä täällä katsomassa onko kukaan löytänyt kyseistä topicia

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Huomenna ei jaeta posti, joten akkarit tulevat/tulivat tänään. Eli ei ole mitään epänormaalia.

Jep. Huomenna ei posti kulje, joten silloin ei Aku Ankkakaan voi tulla, ja seuraavatkin arkipäivät on nyt juhlapäiviä, joten se ilmestyi siis sen takia tänään. Ei siinä sen kummempia ihmeellisyyksiä tosiaan ole.

Vierailija

Scoore McDuck kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Huomenna ei jaeta posti, joten akkarit tulevat/tulivat tänään. Eli ei ole mitään epänormaalia.

<br />

Jep. Huomenna ei posti kulje, joten silloin ei Aku Ankkakaan voi tulla, ja seuraavatkin arkipäivät on nyt juhlapäiviä, joten se ilmestyi siis sen takia tänään. Ei siinä sen kummempia ihmeellisyyksiä tosiaan ole.

Jep eilen aku tuli mullakin

Vierailija

Eilen eli tiistaina tuli meillekin akkari.

wierii kirjoitti:...tälläiset pikku asiat off-topiciin, kiitos.

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan eli wieriihin.

Vierailija

Selvä. Anteeksi turha topic, mutta en näköjään ole maailman menoista ihan selvillä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat