Sly 3 Megahyppy-tehoste?

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Vaikka olisi ostanut kaikki tehosteet sly 3:messa, puuttuu yksi, jota en saa! Tämä tehoste on megahyppy! Tietääkö joku miten megahypyn saa sly 3:meen! Olen etsinyt sitä iät ja ajat. Jos joku tietää vastauksen, olen hänelle ikuisesti HURJAN kiitollinen.

Huom! Tiedän että megahypyn saa käyttämällä gameshark-huijauspakkausta, mutta vastatkaa, mikäli tiedätte miten muulla tavalla megahypyn voi saada sly 3:meen!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Kommentit (12)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Jaa-a. Minä olin sen keskustelun tekijä. Haluaisin vain tietää, jos joku tietäisikin vastauksen sillä olen kuluttanut puolet elämästäni sen etsimiseen. (kuvainnollisesti) Haittaako jos kysyn? Sitähän varten tämä pulinat-osio onkin. En ole päässyt edes sivuille pitkään aikaan, sillä olen yrittänyt saada megahypyn salaisuuden selville.

Ps: Ja wonderlust, olen googlettanut kaikilla eri hakuasanoilla, vaikka millä kielellä. Sen etsiminen on tosi vaikeaa, mutta se megahyppy on olemassa varmasti. Ja uskon, että joku tietää antaa minulle edes johtolangan. En voi jutella enenpää pitää mennä...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ainakin Sly 3:n Venetsian kaksinpelissä (Poliisit ja Rosvot) on megahyppy. Sillä pääsee sen tornin päälle, jossa on (tai oli) Don Octavion kyltti.

Laturi Tapio

P.S. Kerran pääsin vapaapelissä torniin villillä loikalla, mutta lipputangolle en päässyt, koska olen jo vetänyt maan läpi, ja eräässä keikassa kyltti (josta kiivettiin tankoon) tuhoutui. Onnea yrityksiin (jos kokeilette)!

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Taikisfani kirjoitti: Jaa-a. Minä olin sen keskustelun tekijä. Haluaisin vain tietää, jos joku tietäisikin vastauksen sillä olen kuluttanut puolet elämästäni sen etsimiseen. (kuvainnollisesti) Haittaako jos kysyn? Sitähän varten tämä pulinat-osio onkin. En ole päässyt edes sivuille pitkään aikaan, sillä olen yrittänyt saada megahypyn salaisuuden selville.

Onhan se mukavaa, kun Pulinat ymmärretään täysin väärin... <3

Eli vaikka kuinka onkni vapaa alue, niin jokaisesta asiasta ei ole tarkoitus tehdä omaa topicciaan. Jos en täysin väärin muista, niin Sly-pelistä on oma topickin olemassa, saati sitten että Pelit-topickin on olemassa!

Ei se haittaa, jos kysyy, mutta ihan jossain muualla, kuin kysymystä varten tehdyssä topicissa!!! Todellakin Wondin huomaama ristiriita tuon wanhan topiccisi ja tämän kanssa on ilmeinen...

Google kyllä löytää kaiken, kunhan osaa käyttää oikeita hakusanoja. Esimerkiksi suomeksi on luultavasti aivan turha hakeakaan tietoa, sillä useimmiten (lue: aina) peleihin erikoistuneet sivut ovat kansainvälisyyden vuoksi englanniksi. ELi englantia hakusanoiksi ja sitten tarpeeksi loogiset hakusanat. Ei kannata mitään aivan tarkkaa pistää, vaan vaikka sanat "sly" "3" "buyable" ja "effects" (riippuen toki, mitenkuten joku tuon tehosteet-sanan on kääntänyt). Siinä luulisi jo löytyvät aika hyvin sivustoja, jotka asiasta kertovat ja sivun läpiluvulla löytynee jo infoa lisää.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kiitos rosa4tehwin, ja anteeksi wonderlust. Olen kyllä googlettanut monella eri hakusanalla, esim: Sly 3, missing megajump gadget, ja Sly 3 Megajump gadget, ja niin edelleen...

Ajattelin vain kysyä, tietäisikö kukaan edes johtolankaa megahypystä. Haluaisin vain niin kovasti saada sen Sly 3:meeni.

Ajattelin myös, että jos tekee sille ihan oman topicin, se huomataan paljon paremmin, ja myös vastaaminen on helpompaa. Ajattelin myös, että aihe keräisi joitain sly-hulluja sivustolta.

Myönnän, että olin hiukan ajattelematon kun tein tämän. Anteeksi.

Pulinoihin tämä sopii kuitenkin parhaiten.

- Xadhum (TK 12/2000)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan totta. Etkös sinä tehnyt sen topicin, jossa niin kovasti oltiin pelastamassa foorumia, nimittäin Kokous nettisivujen hyväksi?

EI tällaisia topicceja! Off-topic on tuossa ihan vieressä, siellä voi kysyä kaikkea pientä. Google on myös kaveri, ja arvelen, että tuolle Sly-mikä-onkaan keskittyneitäkin foorumeja on olemassa. Mitä järkeä täällä on ottaa tuota puheeksi? Enhän minäkään kysy täällä, kuka on Dope Stars Inc. -bändin laulaja, kun valtaosa ei ole siitä edes ikinä kuullut.

Vierailija

Lainaus:
RE:RE:Sly 3 Megahyppy-tehoste?

sudepentuja - 26.12.08 06:47 (ID 252582)

kaksinpelisä on megahyppy

Niin onkin sudenpentuja. Jos haluaa yksin peliin megahypyn siihen tarvii jonku laitteen mikä täytyy ostaa. Eli tän voi panna lukkoon sillä nyt tuli fakta ohje.

Täällä olis yks Sly hullu!

Vierailija

Sly 3-peliin taas en tiedä olevan mitään keinoa saada megahyppyä (lukuunottamatta tietenkin noita huijausjuttuja), mutta Sly 2-peliin on mahdollista saada megahyppy käyttämällä erästä koodia. (HUOM: pelin TÄYTYY olla 100% pelattu läpi saadaksesi tämän toimimaan!) Mene ensin johonkin jaksoista. Paina startia pysäyttääksesi pelin, sitten paina (nuolinäppäimillä) oikea, vasen, oikea, vasen, R1, vasen. Sitten pitäisi kuulua ääni joka kertoo onko koodi onnistunut. Löydät megahypyn tehosteet-valikosta. Itse olen kerran kokeillut ja hyvin toimi.

// [i/]Luulenpa, että kysyjän ongelma on jo ratkennut. Hän nimittäin kysyi sitä neljä vuotta sitten. [quote]

Hups! Niinpä olikin, en edes huomannut ...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat