Mikä oli eka taskarinne.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun oli 323 yövuoro.

Kommentit (12)

Vierailija

Äiti kerran löysy kadulta aku ankan taskukirjan ja antoisen minulle siitä lähtien olen keräilly aku ankan taskukirjoja. ai niin se oli Kerran Kuussa 281.

Vierailija

En kyllä yhtään tiiä, kun äidilläni oli niitä jo noin 200 ennen kuin synnyin.. Ja kun meillä ne ei ole omia vaan kaikkien yhteisiä. En siis pysty täydellisesti vastata.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on numero 38 Varo velhoja, Roope-setä.

P.S Täälläisiä topiceja on paljon. Olisit voinnut kysyä Sami-96 topicista nimeltä Kysykää topiceista, että onko tälläisiä topiceja jo. Oltaisiin vältytty taas yhdeltä topicilta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mun oli Tarua vai totta num.130 Siitä on jo monta vuotta aikaa kun minä,pikku Siru05 sain ekan taskarin en ymmärtänyt siitä mitään,mutta niitä värittömiä ruutuja oli kiva väritellä. :) Enää taskareiden ei tarvitse pelätä että värittelen niitä :D

Hauskaa joulua!<33

Vierailija

Hmm...230 sakkorysä. En oo varma se saatto olla myös 225, 155 tai 219. Aloin kerätä taskareita vuonna 2006.

Vierailija

Hmm... en oikein tiedä. Ensimmäinen minulle tarkoitettu taskukirja taisi olla numero 281. Kerran kuussa. Taisin olla silloin jotain kuusi vuotias silloin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat