kiroilu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oletko koskaan kiroillut?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

come on!!! Täällä sai puhua mistä halusi, kohtuullisissa rajoissa, lakatkaa RAIVOAMASTA!!!! typerää sellane....

Olen kiroillut, kiroilen paljon, lähes joka toinen sana. Kiroan englanniksi, saksaksi, japaniksi ja suomeks... Kiroilu on typerää, mutta silti kiroan koko ajan. Näitä teidän joitain kommenttejakin voisi kirota!!! >.<

Vierailija

Kiroilen joka päivä joka paikassa. Kotona vähän hillitymmin mutta koulussa ja muualla suusta lähtee vaikka mitä. Täälläkin kiroilisin, mutta kun suurin osa täällä pörräävästä porukasta on 5-10 vuotiaita niin en kiroile.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Tsuki^^ kirjoitti: come on!!! Täällä sai puhua mistä halusi, kohtuullisissa rajoissa, lakatkaa RAIVOAMASTA!!!! typerää sellane....

Typerämpää on noin itkeä ihan asiallisista kommenteista. Nyt otapaa ne aivot käyttöön ja mieti vähän, mitä foorumilla saa ja pitää tehdä ja mitä ei. Täältä löytyy monta topiccia, josta saat oikeasta foorumikäyttäytymisestä tietoa. Mutta kaikista eniten kehotan sinua käyttämään omaa päätäsi ja its ekeksimään, mitä sinne foormumille kannattaakaan kirjoittaa ja mitä ei. Mutta sen kerron, että ei ainakaa tusinoittain samoja tai suppeita topicceja tai muutaman sanan perustelemattomia viestejä.

Jää viesti vähän lyhyeksi, kun kohta menee päiväkoti kiinni ja kirjoitusaika loppuu lyhyeen...

Vierailija

Olet vielä aika uusi käyttäjä, ja tiedoksesi sanonkin: Jokaisesta pikkuasiasta, kuten kiroilusta EI tarvitse tehdä omaa keskustelua eli topiccia!! Eli lyhyesti: pienet asiat eivät tarvitse omaa topiccia. Vaan niistä voidaan tai siis oikeastaan pitäisi puhua Off Topicissa, joka on tarkoitettu kaikelle keskustelulle. Sillä pyritään vähentämään turhia ja liian suppea-alaisia topicceja.

Vierailija

Tästä ei todellakaan olisi tarvinnut tehdä omaa topicia. Melkein kaikki on joskus kiroillut. Olen aivan samaa mieltä kuin edellinen.

Vierailija

Scoore McDuck kirjoitti:Olet vielä aika uusi käyttäjä, ja tiedoksesi sanonkin: Jokaisesta pikkuasiasta, kuten kiroilusta EI tarvitse tehdä omaa keskustelua eli topiccia!! Eli lyhyesti: pienet asiat eivät tarvitse omaa topiccia. Vaan niistä voidaan tai siis oikeastaan pitäisi puhua Off Topicissa, joka on tarkoitettu kaikelle keskustelulle. Sillä pyritään vähentämään turhia ja liian suppea-alaisia topicceja. Kuules nyt vaan. olen kirjoittanut jutun amerikassa eika taalla ole nappaimistossa a:ta tai o:ta jonka paalla olisi kaksi pistetta. muuten olisin kirjoittanut pidemman kysymyksen.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Pikkutyttö kirjoitti: Kuules nyt vaan. olen kirjoittanut jutun amerikassa eika taalla ole nappaimistossa a:ta tai o:ta jonka paalla olisi kaksi pistetta. muuten olisin kirjoittanut pidemman kysymyksen.

Kuules nyt ihan itse. Tuo ei ole edes mikään selitys. Skandien puuttuminen ei vaikuta mitenkään topicin hyödyllisyyteen. Se on ihan topicin tekijästä ja hänen harkintakyvystään kiinni. Ja kyllä ä:t ja ö:t voi korvata a: lla ja o: lla, ei se ole vakavaa.

Ja jos kerran pidät skandien puuttumista ongelmana, niin mikset jättänyt topicin aloitusta siihen, kunnes tulet Suomeen takaisin? Jos kerran topic tehdään, niin onhan se nyt edes tehtävä kunnolla eikä puolijauhoisesti. Ja eihän tämä aihevalintakaan mikään hurjan suuri ole...

Siitä annan kyllä propsit, että uskalsit sentään puolustaa itseäsi. Aika usein näen, että huonon viestin/topicin tehnyt vain hiljenee ja pakenee näin tilanteesta tai ottaa hyökkäävän "no sori nyt vaan, mä lähen menee" -asenteen. Mutta järkeä siihen topiccien tekemiseen kuitenkin!

Vierailija

Ei jokaisesta pikkujutusta tarvitse tehdä omaa topicia. Mene puhumaan niistä mieluummin off-topiciin. En ole nyt aivan varma, mutta kyllä jokainen varmaan kiroilee joskus.

Vierailija

yhdyn edelliseen.varmaan kaikki kiroilevat joskus ellei ole joku nunna,mutta vastaan kysymykseesi,että olen kiroillut!

Vierailija

olette tyypit täysin oikeassa tälläisistä asioista EI tarvitse tehdä uutta keskustelua.

Olen mä joskus kiroillut

Vierailija

Minä yhdyn kyllä ihan pikkusen Rosa4tehwiniin ja kaikkiin muihin siinä, että jokaisesta pikkujutusta ei tarvitse tehdä omaa topiciaan, mutta Rosa4tehwinin olisi pitänyt miettiä vähän enemmän kuutta viimeistä sanaansa. Ajattele että sinua syytetään siitä , kun olet kirjoittanut jonkun jutun Amerikassa! Onko sellainen kivaa! Pikkutytön kysymykseen vastaan olen kiroillut viidesti.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat