Pitäsikö teppo tulpun esiin tyä viläkin nimellä muristo?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kysymys otsikossa

Kommentit (7)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tulppu on parempi kun siihen on ehtinyt tottua. Tulppu pysyy aina Tulppuna ja Muristo on historiaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hantsus, etkö opi ikinä? Ensinnäkin, muistan kuin omat taskuni tällaisen samanlaisen kyselyn. Samanlaisia ei tarvitse tehdä montaa kappaletta, ja tällaiset pikkukysymykset esim. Offtopicciin. 2. Otsikko on huonosti kirjoitettu, kirjoitusvirheitä paljon, sekä etu- ja sukunimet pienellä kirjaimella. Ei näin. Kannattaa t-a-r-k-i-s-t-a-a otsikko, ennen kuin lähettää sen. No, kolmas asia, aloitusviestiin EI pidä pistää ainoastaan "kysymys otsikossa". Siitä ei ole kennellekään hyötyä. Aloitusviestin TÄYTYY olla pitempi, kuin otsikko, ainakin sen kannattaisi olla. Aloitusviestissä täytyisi olla vähän sisältöä, muuten topic ei ole muuta, kuin spämmiä ja tilaa täyttävää. Ei ole kiva, kun keskustelualue täyttyy turhilla topiceilla. Tällainen topic on ollut jo, otsikko on huono, aloitusviestiä edes kunnolla ole. Vähän parantaisit Hantus, niin kyllä hyvä tulee. Vilkaisepa keskustelusäännöt, Netiketti ja esim. topic nimeltä "Ohjetopic topiccien tekoon". Ennen sitä älä mielellään tee uusia keskustelua. :P

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Toivottavasti nyt alkaa sinullakin sujumaan, hantsus. Eiköhän sinustakin vielä joskus tule foorumisti.

Mielestäni Tulppu on parempi sukunimi Tulpulle, eli Muristoa en kannata.

Vierailija

Olen vastannu toisaalla tälläiseen Teppo Tulppu eli herra Muristo eli herra Turski engl. Neighbor J. Jones...Parhain on TULPPU!

Hauskaa että esikuvana on ollut toimittaja Teppo Turkki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat