Saitko aku luettavaa joulupukilta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli saitko luettavaa joulupukilta jos sait niin mitä.Mä sain mini taskari 5 eläköön mikki ja ankaliskirjasto 9 konnia ja koukkuja.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Sain 15 Akukirjaa/albumia/teemoja ja myös tuohon liittyy Aku näkkärit kaks osaa 1966. Joten lukemista riittää! Onneksi odottelin tuota taskaria palkinnoksi, siksi en ostanut sitä!! Wau! Tuuri kävi! :D :D

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä sain,Roope-sedän aarrearkku ja Kymmenen avataran aarre.

Hyvää joulua kaikille!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

hantsus kirjoitti:Eli saitko luettavaa joulupukilta jos sait niin mitä.Mä sain mini taskari 5 eläköön mikki ja ankaliskirjasto 9 konnia ja koukkuja.

Jep, sain uusimman mini-taskarin.

Vierailija

Jep. Lahjat olivat aika Disney painoitteisia. Pukinkontista löytyivät Carl Barksin joulu 1-2, jossa on muuten mahtavat kuvat siinä kansiossa, Minitaskari 1. Sitten sain vielä Narnian Tarinat Prinssi Kaspian-DVD:een, vaikka se nyt ei lukemista ollutkaan, Disneytä kuitenkin. Lisäksi lahjaksi tuli 30€ lahjakortti Suomalaiseen Kirjakauppaan. Ja eihän konvehteja saa unohtaa:D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä minäkin sain, ankkajulkaisuista seuraavat: Aku Ankan näköispainos vuosikerrasta 1954, Carl Barksin joulu 1-2 koteloissa ja Marco Rotan nimmaroima nahkakantinen Ankantekijät 4. Ihan hyviä akkarijoululahjoja (<--- Mikä sana...) sain, ja kyllä toki sain muutakin, käykääpä vilkaisemassa tuolla Off-Topicissa, kai pistin sinne vähän muitakin kuin akkareita... No, hyvää joulua vielä näin jälkikäteen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat