Mitä saitte joululahjaksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä saitte joululahjaksi? Ei tarvitse kertoa kaikia...Voi vaikka kertoa sen kivoimman...

Me (meidaän perhe) saatiin Playstation 3 ja siihen Buzz! ja Singstar Abba...

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Af1 kirjoitti:ÄRRRRRR!!!!!!!!! <br />

Tästä asiasta puhutaan Off-topicissa, joulusta on yli 20 keskustelua, ja VIELÄ JOKU TEKEE TÄLLAISEN. Siis alkaa palaa käämit! MRR.. Vastatkaa jo olemassa oleviin Joulu-topicceihin tai OFF-TOPICCIIN!

Älä nyt viitti. Mitä se haittaa jos joskus joku tekee tällasenkin topicin, joulun aikakin kun on käsillä. Ei tää oo ehkä kaikkein parhaimpia topiceja mutta on sellanen silti. Kyllä tällasiaki saa kirjottaa.

Vierailija

Mä ja mun veli saatiin yhteiseks NHL 09 Playstation 2:koselle. ja mä sain diabolon,uuden nintendo DS pelin jonka nimi on: Super mario 64 DS ja sit mä sain jonkusen verran rahaa (en muista enään kuinka paljon),pyjaman,ja sain taas velin kassa simpsonit tuotantokausia (DVD),simpsonit kirjan nimi: simpsonit joulupläjäys ja kaikkea muuta. ja hyvää uutta vuotta :D.

Vierailija

Ankkaaiheiset;

Carl Barksin joulu 1-2

Aku Ankan Aikakone 8

Jumbo 15

Muut;

Herra Hakkaraisen seitsemän ihmettä

Mauri Kunnaksen kalenteri 2009

Marimekko - pyyhe

Autot palapeli

Etsivätoimisto Henkka ja Kivi mutka

1000kg karkkipaketti

TV-Super mix (250g)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meidän perhe saatiin joululahjaksi Nintendo Wii ja Wii Sports. Se on tosi hyvä! Olin toivonut sitä koko vuoden. Sitten meidän perhe sai myös semmoisen ison leikki kosketinsoittimen. Siinä on 100 rytmiä! Sitten saatiin monia pienenpiä lahjoja.

Vierailija

Mä sain paljon suklaata ja pari yöpukua. Sain myös 2 kissa-pehmoa, Taitelijan öljyvärimaalaussetin, ja ison meikkipaketin. Pikkusiskoni (täällä ankemizu) sai Carl Barksin joulu 1 & 2.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

ÄRRRRRR!!!!!!!!!

Tästä asiasta puhutaan Off-topicissa, joulusta on yli 20 keskustelua, ja VIELÄ JOKU TEKEE TÄLLAISEN. Siis alkaa palaa käämit! MRR.. Vastatkaa jo olemassa oleviin Joulu-topicceihin tai OFF-TOPICCIIN!

Vierailija

Sain lahjaksi karkkia, Simpsoneitten tuotantokausi DVD-bokseja, Aku Ankka-lautapelin, elokuvat Batman begins ja Batman: the Dark knight, vaatteita, Cluedon ja Simpsonit: Hirvittävä Hulabaloo -sarjakuvakirjan.

Vierailija

minä sain guitar hero aerosmithin,karkki pussin venäjältä kirjoja esim mitä missä milloin 2009 ja ripleys usko tai älä ja sitten rahaa 70 euroa rahan antamisesta en oikein tykkää kun siinä ei ole oikein ideaa

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Jos on pakko laittaa niin sain williams koskettimet, nokia 2620:n, lego huoltamon, guinnes world records 2009:n, usko tai älän, pari harvinaista simpsonit sarjispokkareita, harry potter ja salaisuuuksen kammion, sukat, hanskat ja fazerin vihreitä kuulia

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taannoiisesta viesti-jutusta huolimatta olen nyt samaa mieltä kanssasi Af1!! Tämä on niin turha topic kuin olla ja voi, koska samasta aiheesta keskustellaan aktiivisesti Off Topicissa!! Niin sen takia tätäkään ei olisi tarvinnut tehdä enään sen lisäksi.

JOULUASIAT OFF TOPICCIIN!!

JOULUASIAT OFF TOPICCIIN!!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat