kuka uskoo joulupukkiin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli uskotteko joulupukkiin?

minä en usko,voin todistaa sen vain jouluna lehtien "ilmoitus" paikasta.

ps. ei millään pahalla sitte..

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

En usko, mutta haluaisin uskoa :) Teille, jotka aina huomauttelette tyyliin "ihan turha aihe, ois kuulunu siihen ja tähän topiciin" niin mitä se haitta jos niitä on useampi. Ei sitä voi tietää onko kyseinen aihe jo olemassa. Ei ne mua ainakaan haittaa.

Vierailija

En usko enkä ole koskaan uskonutkaan. Pitää olla aika idiootti että tosissaan uskoo että joku vanhus lentelee reellä ja heittelee savupiipusta lahjoja. En yhtään ymmärrä mitä järkeä on höpöttää lapsille jotain skeidaa että pukki ne lahjat tuo. Minkä ihmeen takia ei vain voi sanoa suoraan että on perinne antaa läheisille lahjoja jouluna?

Vierailija

joo yli 300 vuotias ja rillit putos kerran joulupukilta mut sitä ennempääkä en uskonut oon ollut ittekin 2 kertaa joulupukki joka soittaa kitaraakin :D

Vierailija

Ei tälläistä topicia olisi tarvinnut tehdä. Pitää antaa jokaisen uskoa tai olla uskomatta. Täällä on monia jotka uskovat, joiden vanhemmat eivät vielä halua kertoa, että pukkia ei ole, no nyt ne pienemmät sitten saavat sen selville, että pukkia ei ole, kun lukevat näitä aiheita. Minusta ei ole järkevää tehdä tälläistä aihetta.

Vierailija

No onhan tää taas vähänturha.

Kynsilaukka kirjoitti:En usko enkä ole koskaan uskonutkaan. Pitää olla aika idiootti että tosissaan uskoo että joku vanhus lentelee reellä ja heittelee savupiipusta lahjoja. En yhtään ymmärrä mitä järkeä on höpöttää lapsille jotain skeidaa että pukki ne lahjat tuo. Minkä ihmeen takia ei vain voi sanoa suoraan että on perinne antaa läheisille lahjoja jouluna?

En mäkään usko joulupukkiin, mutta ei sitä nyt noin tartte mollata, onhan se aina hauska uskoa johonkin epätodelliseen. Pukkihan on iso osa joulua, vaikkei ole todellinen ;)

Vierailija

Mac partyduc kirjoitti:No onhan tää taas vähänturha.<br />

Kynsilaukka kirjoitti:En usko enkä ole koskaan uskonutkaan. Pitää olla aika idiootti että tosissaan uskoo että joku vanhus lentelee reellä ja heittelee savupiipusta lahjoja. En yhtään ymmärrä mitä järkeä on höpöttää lapsille jotain skeidaa että pukki ne lahjat tuo. Minkä ihmeen takia ei vain voi sanoa suoraan että on perinne antaa läheisille lahjoja jouluna?

En mäkään usko joulupukkiin, mutta ei sitä nyt noin tartte mollata, onhan se aina hauska uskoa johonkin epätodelliseen. Pukkihan on iso osa joulua, vaikkei ole todellinen ;)

Joo näinhän se menee oma uskoni loppui siihen kun löysin komeron ylähyllyltä lahjoja joskus 5vuotiaana?

Vierailija

Mac partyduc kirjoitti:No onhan tää taas vähänturha.<br />

Niin, siis minulla ei ole mitään JOulupukkia vastaan, onhan se ihan mukava satuolento, mutta on todella naurettavaa, ettei se oli pysynyt vain legendana vaan siitä on tullut uskonasia.

Vierailija

Lainaus:
RE:kuka uskoo joulupukkiin?

Nuno - 25.12.08 08:10 (ID 252239) Ei tälläistä topicia olisi tarvinnut tehdä. Pitää antaa jokaisen uskoa tai olla uskomatta. Täällä on monia jotka uskovat, joiden vanhemmat eivät vielä halua kertoa, että pukkia ei ole, no nyt ne pienemmät sitten saavat sen selville, että pukkia ei ole, kun lukevat näitä aiheita. Minusta ei ole järkevää tehdä tälläistä aihetta.

Olen ihan samaa mieltä. Ehkä en itse usko mutta täällä on nuorempiakin, jotka uskovat. :)

:D Pikku-IinesAnkka

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat