Aku Ankka - 52/2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä oliparas tarina.

Kommentit (7)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

"Uusin Aku Ankka-lehti"-topic on tehty. Jokaisesta lehdestä ei tarvitse tehdä omaa topicciaan. Koitappas parantaa viestiesi ja topicciesi lasatua, TAVIS. Sinulle on huomautettu jo tarpeeksi monta kertaa.

Vierailija

Kyllä, ja sitä paitsi jokaisesta lehdestä, eikä yhdestäkään SAA TEHDÄ OMAA TOPICCIAA. Koska joskushan joku teki topicin, mihin laitetaan aina arvostelut uusimmasta lehdestä. Se ei täytä foorumia turhaan, joten se on kannattavampaa.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kolme viimeistä viestinkirjoittajaa voisi tehdä itsekin hieman parempilaatuisia viestejä. Ketä kiinnostaa vain viestit "just niiiii!!", tai "oon samaa mieltä". Niistä ei ole kenellekkään hyötyä, yhtä vähän, kun siitä, että olisitte jättänyt koko viestin kirjoittamatta. Todella, kuka hyötyy teidän "Olen samaa mieltä"-viesteistä. No, keskustelun aloittajalle samat sanat, ja "Uusin Aku Ankka-lehti"-topic on jo olemassa. Ja vielä minun tekemänä.:P

Vierailija

Juu Akuhullu on kyseisen "uusin Aku Ankka-lehti"-topicin tehnyt. Samoilla linjoilla olen kuin Salwer ja Akuhullu. Mutta onpas tuo kyseinen topic alas vajonnut....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat