. keksikää tarina edellisestä kirjoittajasta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on kilpailu. Jonka pitää .:Thunder-Dragon:. ja T@IK@VIITTA. eli säännöt: Edellisestä kuvasta pitää kirjoittaa tarina eli eka kuka tulee tänne kirjoittaa minun kuvasta tarinan. Lopussa voittaja on se joka kirjoittaa pisimmän tarinan ja voi kirjoittaa useampiakin tarinoita saa enemmän pisteitä.

:1 piste per rivi:

Tarinoiden pitää liittyä edellisen kuvan henkilöön.

Kisa loppuu kolmen viikon kuluttua eli päivänä 19.1.2009.

Onnea kilpailuun.!!

Sivut

Kommentit (236)

Vierailija

Tämän hetkiset tulokset ovat:

"Hiidenkirnu".327.p

vauhtivaakku577.441.p

ankkaetsivä.418.p

Tapsa99.363.p

ankka-fani313.22.p

Hellu.71.p

hantsus.41.p

sheila111.4.p

salwer.12.p

wierii.13.p

kissafani<3.30.p

megaduck 300.8.p

Hassu- .13.p

m@c ducky .1.p

eino007.30.p

Pikkurottuska.48.p

pelle pennonen.29.p

milla magia.8.p

Henna_Duck.23.p

Bezer.33.p

Vierailija

Tämän hetkiset tulokset ovat: anteeksi en äsken laskenut pisteitä tässä:

"Hiidenkirnu".327.p

vauhtivaakku577.676.p

ankkaetsivä.650.p

Tapsa99.415.p

ankka-fani313.22.p

Hellu.71.p

hantsus.41.p

sheila111.4.p

wierii.13.p

kissafani<3.30.p

megaduck 300.8.p

Hassu- .13.p

m@c ducky .1.p

Pikkurottuska.48.p

pelle pennonen.29.p

milla magia.8.p

Henna_Duck.23.p

Bezer.33.p

roosa ankka.11.p

eino007.30.p

salwer.12.p

loppuu klo: 20:30

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

"Kohtalokas meriretki"

Aku oli kävelyllä satamassa Ankanpoikien kanssa. He olivat aikeissa mennä kala ravintolaan syömään, kun Roope tupsahti paikalle. "Hei sukulaispoika! Kiinnostaisiko sinua työ minun laivan ohjaajana?" Aku kysyi Roopelta: "Miksi olet noin oudon näköinen" "No... Koska..hmm..tuota.. Tämä on sinun hyvä tilaisuutesi." Aku ei tiennyt että laivan kapteeni oli eronnut työstä, koska palkka oli olematon. Ankanpojat kuiskivat Akulle: "Älä mene sinne. Roope juonii jotakin." "Mutta kun olen nyt työtön" Aku sanoi. Aku sanoi Roopelle: "Minä otan työn!" heti siltä seisomalta Aku meni pukemaan kapteenin vaatteet päälle, ja Ankanpojat apulaisten vaatteet päälle, ja syöksyivät laivaan. Roope sanoi: "Teidän pitää viedä tuo kultalasti Timbuktuun, Sylvia nimiseen sademetsään. He lähtivät matkaan. Sinne oli matkaa 400km. Aku laittoi automaattiohjauksen päälle, ja alkoi tutkia laivaa. Aku tutki kaikkia paikkoja, ja hän nojasi pylvääseen. Hän ihmetteli kun sen pylvään päällys repeytyi. Aku sanoi: Jihuu!!! Kultaa! Pojat löysin kultaa!! Ankanpojat tulivat heti paikalle ja näkivät omin silmin että se oli kultaa. Aku kiiruhti viemään kultalastin Timbuktuun, koska hän halusi näyttää Roopelle kulta pylvään. Mutta merirosvot kuulivat Akun huudahduksen, ja kiiruhtivat paikalle. Heillä oli miekka mukana, ja uhmasi heitä jos he ei saa kultalastia, ja kultapylvästä. Akulla ei ollut mitään suojaus välineitä mukana, eivätkä Ankanpojillakaan ollut mitään puolustus välineitä, ja he joutuivat antautumaan. Merirosvot sahasivat kultapylvään irti, ottivat kultalastin, ja lähtivät matkaan. Aku lähti paluumatkalle. Hän ajatteli: "Voihh... Olen toivoton tunari. Jos Roope saa kuullä tästä, hän nirhaisi minut." Aku kuitenkin uskaltautui mennä tunnustamaan Roopelle, ja Roopen pää muuttui punaiseksi. AAAAHHH!!! Roope raivostui, ja lähti ajamaan Akua takaan. Roope huudahti: Saat hankkia rahat takaisin minulle!!!

Loppu.

Vierailija

Super sankareille sattuu.

aku laittoi pojat nukkumaan ja ajatteli nyt nopeasti taikaviitan töihin samaan aikaan hessun luona hessu laittoi pikku-pelleä nukkumaan ja ajatteli nyt super hessun töihin akun luona taikaviitta lähtee poliisi asemalle hessun luona superhessu lähtee poliisi asemalle TÖMPS taikaviitta ja superhessu törmäsivät heidät vietiin sairaalaan ja maailma jäi pelastamatta LOPPU.

Vierailija

Teen nyt Salwerin Aku-kuvasta:

Aku ja Nukkumatin kirous

Kello on vasta 7 aamulla kun pojat lähtevät kouluun. Aku nukkuu edelleen omassa vuoteessaan. Pojat huutavat kuorossa: "Aku-setä, tule laittamaan meille aamiaista!" Aku urahtaa vastaukseksi ja raahautuu keittiöön. "Miksi te pojat ette osaa laittaa itsellenne ruokaa?" Aku kysyi pojilta. Pojat vastasivat: "Emme yletä ottamaan paahtoleipää ja meillä on kohta jo kiire kouluun." Aku laittaa pojille paahtoleivät ja painuu heti itse pehkuihin poikien lähdettyä koulutielle.

Kello on 3. Pojat tulevat koulusta ja kuulevat Akun kuorsauksen ulko-ovelle asti. Aku oli ollut koko viikon väsynyt. Pojat ajattelivat: "Se saattoi merkitä vain yhtä asiaa: Pelätty Nukkumatin kirous oli iskenyt Akuun!" Kuten tiedettiin: Ainoa pelastuskeino oli pitää Aku hereillä koko loppupäivä aina keskiyölle asti. Pojat herättivät Akun ja tekivät kaikkensa pitääksen Akun hereillä, mutta illalla heiltä alkoi ideat loppua ja heitä alkoi nukuttaa. Sitten Tupu keksi: "Viedään Aku-setä Roope-sedän luo. Hän ei salli nukkumista ennen keskiyötä!" Sitten Aku vietiin Roopen luo.

Roopella Akulla ei ollut toivoakaan nukahtamisesta, ja kun keskiyö koitti kuului hirveä rääkäisy ja paha Nukkumatin Kirous poistui Akun ruumiista. Pojat antoivat palkkioksi Roopelle kympin, ja lopulta kaikki olivat onnellisia.

Vierailija

Akun(ankkaetsivä)pakomatka

Aku oli margariini tehtaalla töissä tavallisesti.-Huoh.toivottavasti saan ylennyksen kun olen ollut täällä töissä 10 vuotta.Aku huokaisee.Päivä oli kulunut tavallisesti ruoka taukoon asti.Kun Aku on kävelemässä pöytään hän liukastui ja hänen haarukka lentää suoraan margariini pakkaus koneen sisään.Hetkessä koko tehdas on liekeissä ja kaikki juoksevat hädissään ulos.Aku juoksee hädissään pakoon kun kaikki työ toverit jahtaavat häntä.-OTTAKAA TUO ANKKA KIINNI!Yksi Akun työ tovereista huutaa.Aku juoksee ympäri kaupunkia huutaen apua.Aku juokseesuoraan satamaan ja huomaa että on karistanut kaikki kannoiltaan.Aku alkaa kävellä ympäri satamaa.-Pitää kaapata alus.Aku sanoo hyvin hiljaa itselleen.Aku odottaa että alus tyhjenee ja sitten hiipii alukseen.Aku nostaa ankkurin ja lähtee seilaamaan pitkin merta.-Tämä se vasta on elämää.Oma alus.Mutta mitä minä syön?Aku sanoo.Aku lähtee tutkimaan alusta.Hän löytää laatikkoja joissa on ruokaa.-Voi pojat.mitäköhän ruokaa täältä löytyy.Aku sanoo ja avaa laatikon.-Papuja ja leipää.Myös vettä täällä on monta laatikkoa.Aku sanoo.Aku liukastuu papu purkkiin ja kolauttaa päänsä.Aku kolautti päänsä tankoon josta lähti kuori jonka alta löytyi kultaa.Aku nousee kannelle.-Huoh.Minulla on ikävä sukulaisia ja tuttavia.Aku huokaisee.Aku alkaa kalastamaan.Hän miettii kaikkia asioita mitä päähän tuli.Aku kierteli laivaa ympäriinsä.-Taidan syödä jotain.Aku sanoo ja menee hakemaan ruokaa.Hän ottaa leipää ja papu purkin.Hän ottaa myös vesi pullon ja menee syömään hyttiin.-Leipä on hyvää mutta pavut ei.Aku sanoo ja syö.Kun Aku oli syönyt olikin jo ilta.-Taidan painua pehkuihi.Aku sanoi ja alkoi nukkua.Hän näki taivaallista unta missä hän pääsi Ankkalinnaan takaisin ja häntä ei enään jahdattu.Aku herää aamulla ja alkaa syödä aamiaista.-mitäköhän tämä alus kuljettaa.Aku sanoo.Aku menee katsomaan.Hän näki laatikon jossa oli TV.Se alkoi toimia yhtäkkiä.-Tässä viimeisimmät tiedot.Eräs ankka on onnistunut polttamaan mailman suurimman margariini tehtaan.Hänen nimi oli Aku Ankka.Poliisi yrittää pidättää hänet.Uutistoimittaja sanoo.Aku sammuttaa TV:n ja lähtee kävelemään.-Olen rikollinen.Aku sanoo.yhtäkkiä laiva törmää saareen joka on autio.Aku hyppää pois laivasta ja lähtee kävelemään pitkin saarta.Aku näkee hienon tuliterä veneen.Sen kyydissä on Hannu.-HANNU!Mitä sinä täällä teet.Aku kysyy.-satuin voittamaan tämän veneen arpajaisissa ja sitten tulin tänne sattumalta.Hannu vastaa.Aku ja Hannu kävelevät viidakkoon.Yhtäkkiä he näkevät alku asukkaita.Alku asukkaat vangitsevat Akun ja Hannun ja vievät kylään.-tunkeuduitte pyhään paikkaan.sen voi hyvittää yhdellä tavalla.surmaamalla ukukukuin.poppamies sanoo.Hannu ja Aku saavat miekat ja sitten he lähtevät surmaamaan petoa.-mi-miltä se mahtaa näyttää?Aku kysyy peloissaan.Saavuttuaan sen asuin paikalle he näkevät sen.-mutta tuo on lohikäärme.Aku sanoo.Aku yrittää hyökätä sen kimppuun mutta kaatuu.Hannukin yrittää ja onnistuu pääsemään lohikäärmeen päälle.Hän lyö petoa päähän.Kun Aku kaatui hänen miekka lentää pedon päähän.Peto on surmattu.Aku ja Hannu juoksivat laivalle ja hyppäävät kyytiin.-tuliterä vene on rikki ja sen takia ei liiku.Aku sanoo ja nostaa ankkurin.-minä surmasin pedon.Hannu sanoo.-eipäs.minä sen surmasin.Aku sanoo.-etpäs.Hannu sanoo.-Joops.Aku sanoo ja väittely vain jatkuu.Päivä pelastettiin taas ja laiva suuntaa ankkalinnaan päin.

loppu

Vierailija

jatkuu vielä.koska Roope omisti laivan oli hän tieten kin halunnut säästää sen kanssa.-tiesitkö kapteeni että laivassa on kultaa.aku sanoi.kapteeni ei ehtinyt vastata koska laivaan osui jotain.se oli merirosvolaiva jossa oli karhukopla.-kädet ylös tämä on ryöstö!karhuvaari sanoi.-kääk!aku huusi ja pyörtyi.tunnin kuluttua aku heräsi köysissä.karhukopla ohjasi laivan salaiseen paikkaan.se paikka oli saari.siellä karhukopla oli piilotellut poliiseja ja säilyttänyt ryöstösaaliitaan.aku onnistui katkaisemaan köydet taskuun jääneellä linkkuuveitsellä sitten hän katkaisi kapteenin ja muitten köydet he hiipivät salaa radio huoneeseen ja kuuluttivat roopelle.-aku täällä roope jos olet kuulolla olemme ka...mutta yksi karhukoplalainen huomasi heidät ja rikkoi radion.akupa hermostui ja löi karhukoplalaiselta tajun kankaalle.sitten hän köytti hänet.aku meni ohjaamaan alusta takaisin ankkalinnaa kohti koska oli köyttänyt kaikki karhukoplalaiset.ankkalinnaan saavuttua akulle myönnettiin kunniamitali aku oli onnellinen sitäpaitsi siitä että karhukopla oli joutunut vankilaan ja itse sai siitäkin palkkion.sitten aku heräsi.-olin nähnyt pelkkää unta.voih!aku huokaisi.

Vierailija

-rikkaana on mukavaa.Roope totesi iloissaan Akulle.-Mite se voi olla jos rosvoja tulee kokoajan.Aku mutisi.-et taida tajuta rahan arvoa Aku hyvä.Raha tuo onnea ja on parasta maailmassa.tule näytän sinulle jotain.Roope sanoi.-tässä on isoisosetäni joka oli sukumme ensimmäinen joka tajusi rahan arvon.hänkin oli hyvin rikas ja siksi onnellinen jokainen suvustamme on ymmärtänyt rahan arvon hänen jälkeensä,mutta sinä et näytä tajuavan sen arvoa.Roope sanoi.-mut...-ei muttia Aku.tajua että ajattelen tulevaisuuttasi.valitse se että opetan sinua tienaamaan ja säästämään tai että en opetä ja olet köyhä loppu elämäsi ajan.Roope sanoi Akulle.-opeta minua tienaamaan ja säästämään.Aku sanoi.- okei.sanoi Roope.säästö ja tienaus kurssi kesti viikkoja kunnes lopulta.-onneksi olkoon Aku selvisit kurssilta mainiosti.Roope onitteli.-kiitos.Aku sanoi.Viikot kulvat tasaista tahtia ja Aku tienaa omaisuuksia kunnes hänellä on rahaa kuin roskaa.-ahaa jäitte kiinni pojat.taas avaatte säästöpossua.nyt saatte kunnolla arestia.-mutta Aku-setä et voi olla noin julma meille.Tupu sanoi.-niin et ennen ollut näin julma.Hupu sanoi.-niin.Lupu sanoi.-voinpas¨!Aku karjaisi.-nyt kun olen rikas en saa tuhlata penniäkään.Akun mentyä kävelylle.-Roope-sedällä on varmasti sormensa pelissä.Hupu sanoi hiljaa.-niin.Aku-setä on rakentanut rahasäiliönkin.Tupu vastasi.-mennään kysymään.Lupu sanoi.poja juoksi-vat Roopen rahasäiliölle ja huomasivat Roopen itkemässä maassa.-olen pian vararikossa koska Aku vie kaikki kaupat ja on maailman rikkain ankka!nyyh!Roope vaikersi.-voi miksi autoin Akua.-sinä siis sait Aku-sedästä niin ilkeän.pojat huusivat.-valitettavasti kyllä,mutta kadu sitä päivää.Roope sanoi.-siitä on monta kuukautta.Tupu sanoi.-niin. Aku-setä ei anna tehdä mitään.Hupu sanoi Roopelle.-nyt keksin.Aku-setä pitää saada uskomaan että raha ei tuo onnea.mutta miten?Lupu kysyi.samaan aikaan Aku palaa säiliölleen ja käy uimassa rahoissa.-minulla on rahaa mutta jotain puuttuu mutta en tiedä mitä.Aku ajattelee ääneen.-ssan ainakin Roopen iloiseksi kun en tuhlaa ja olen rikas.-taidan haluta vanhaan elämääni mutta miten luovun rahoista.-jaa sen nyt jätän hautumaan muutta missä pojat ovat?Aku lähtee etsimään poikia ympäri kaupunkia hän kysyy kaikilta tuttavilta ja sukulaisilata ovatko he nähneet poikia mutta kukaan ei ole nähnyt heitä viimein hän menee Roopen rahasäiliölle ja löytää pojat sieltä.sitten hän luovuttaa koko omaisuutensa Roopelle.-nyt tiedän että raha ei tuo onnea.Aku sanoo ja halaa poikia.

Vierailija

(eino007)Lintu Akulle

Ak köllötteli riippumatossa kaikessa rauhassa.Oli Akun loma päivä.Aku näki ihanaa unta,missä hän voitti lotossa jättipotin.Aku avasi silmiään hieman ja näki paketin.Aku juoksi avaamaan sitä.siellä oli lintu.Lintu aukoi vaan suutaan.-Haluuakohan se ruokaa.Aku sanoi.Aku antoi linnulle ruokaa.Hän antoi linnulle leivän muruja.Lintu söi kaikki leivän murut.-Sinulle pitää keksiä nimi.Nyt keksin.Sinun nimeksi tulee Näpä.Aku sanoi.Näpä lähti liitelemään pitkin huonetta.Alkoi olla jo myöhä.-Nukkumaan nyt Näpä.Aku sanoi.Aku nukkui sikeästi.Aku kuuli Näpän äänen ala kerrasta.Aku meni paikalle.Siellä Näpä katsoi Akun ja poikien kuvaa Australiasta.-Voi sinulla on koti ikävä.Aku sanoi.Aku lähetti Näpän Australiaan.Kun Akulla oli jälleen loma päivä hän alkoi nukkumaan riippumatossa.-En saa unta millään.Minulla taitaa olla ikävä Näpää.Aku sanoi.Samaan aikaan Aku sai postikortin.-Tämä on Näpältä.Aku sanoi.-Minäpä luen sen.Hyvä Aku olen päässyt mainioon asuntoon.Täällä asuu rikas Pate Pohatta.Minullakin on ikävä sinua.Hei Hei.Aku lukee.Aku vei kortin omaan kassa kaappiin ja alkoi nukkua.

Loppu

Vierailija

Tässä neljä parasta.

1.vauhtivaakku577.734.p

2.ankkaetsivä.702.p

3.Tapsa99.415.p

4."Hiidenkirnu".327.p

onnea kaikille voittajille olitte mahtavia vauhtivaakku vei voiton.

Jos haluatte tulla mukaan osa kakkoseen niin tervetuloa. VIELÄ KERRAN OOOOOONNNNNNEEEEEEAAAAAAA

Vierailija

Tämän hetkiset tulokset ovat tässä:

"Hiidenkirnu".144.p

vauhtivaakku577.154.p

ankkaetsivä.190.p

Tapsa99.119.p

ankka-fani313.22.p

Hellu.71.p

hantus.41.p

sheila111.4.p

salwer.12.p

wierii.13.p

kissafani<3.30.p

megaduck 300.8.p

Hassu- .13.p

m@c ducky .1.p

Pikkurottuska.11.p

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"Aku kuninkaana"

Aku oli kävelyllä. Hän huomasi Hannun. Hän käänsi suuntaa, ja meni hakemaan Iinestä syömään. Hän ei tiennyt, että oli vuotuinen "Onnekkaiden onnekkain"-kilpailu, ja meni sisään Iineksen taloon. Yhtäkkiä oveen koputettiin. "Onko herra A.Ankka?" "Tuolla!" "Onnittelut! Olette juuri voittanut miljoonan!" "Täh...Tu-tuota..." Aku pyörtyi. Hänkö miljonääri? Aku näki unta, että oli Hiekkarannalla Iineksen kanssa ja meni uimaan. Yhtäkkiä hai oli ihan Akun nenän edessä. Aku ui minkä jaksoi, mutta hai kiri koko ajan. Aku pääsi rantaan, mutta hai oli loukkaantunut, ja heitti Akua valtavalla vesi-ilmapallolla. Uni loppui. Iines oli kaatanut vesiämpärin Akun päähän. Aku meni heti sijoittamaan osakkeisiin, ja menestyi erittäin hyvin. Lopulta hänellä oli 2,3 miljoonaa. Hän sijoitti edelleen, ja nyt hänellä oli todella hyvä liikemiesvainu. Hän teki yrityksen nimeltä "Akun yritysneuvonta" ja menestyi todella hyvin. Hänellä oli 2,3 miljoonaa ja nyt, kuukauden kuluttua 3,1 miljoonaa. Hän meni Roopelle, ja maksoi velkansa. Hän osti huvilan, auton, rekan, yhtiön, monta hehtaaria maata, kultaa, hopeaa, pronssia, linnan, ja lopulta hän oli maailman rikkain Ankka. Hänellä oli kaupunkeja, maita, ja kaikkea. Hän oli 100 000:n vuokraisäntä. Hän tienasi päivässä miljardeja. Mutta lama laski ne puoleen miljardiin, lopulta 500 000 euroon päivässä. Aku oli juuri päässyt kuninkaaksi, kun koko henkilöstö irtisanoutui. Akun tuotto päivässä oli 200 000 euroa. Aku luopui monista yrityksistä, ja hehtaareista maata. Hän päätti tehdä monia eri töitä, ja saikin tuoton nousuun, mutta se ei noussut kuin 250 000 euroon. Hän teki suuria riskejä, ja osti lisää osakkeita. Hän sai tuoton nousemaan 300 00 euroon päiuvässä, mutta päätti luopua valtakunnasta, ja palata takaisin margariinitehtaalle. Nyt hänellä ei ollut enää velkoja, ja hän heitti rahat kellariin, ja unohti sinne. Elämä muuttui taas pikkuhiljaa tavalliseksi, eli Akulla oli velkoja, ja muutenkin elämä jatkui. LOPPU

Vierailija

Tässä tämän hetkiset tulokset.

"Hiidenkirnu".228.p

vauhtivaakku577.201.p

ankkaetsivä.190.p

Tapsa99.213.p

ankka-fani313.22.p

Hellu.71.p

hantus.41.p

sheila111.4.p

salwer.12.p

wierii.13.p

kissafani<3.30.p

megaduck 300.8.p

Hassu- .13.p

m@c ducky .1.p

eino007.9.p

Pikkurottuska.11.p

Harmi pelle pennonen varmaan kova työ oisit silti voinut laittaa tarinan jos olet sen vaivalla tehnyt. mutta yrittäkää kirjoittaa edellisestä kirjoittajasta. HUOM jos käy näin että viimeinen kirjoittaja on vaikka hannu ja alat kirjoittaa hannusta ja vaikko roopen kuva tulee siihen väliin niin lähetä se hannu tarina ja sano tein tuosta nimimerkki hannu kuvasta.:)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

"Kauhukaksosten yllätys"

Roope oli taas kerran laskemassa rahasäiliössä rahojaan. Aku tuli sisälle ja kysyi: "Miksi et ole ulkona? Aina vaan lasket täällä rahoja, kun on ihana ilma." Roope äyskäisi: "En minä ehdi tulla ulos! Se on joutavaa! Sillä ajalla voisi vaikka Karhukopla hyökätä tänne, kun en ole vartioimassa!" Aku sanoi: "Pellen laitteet kyllä estävät varkaiden tulon. Pellenhän laitteet ovat automaattisia, ja sinun ei tarvitse vartioida." "No hyvä on..." Roope sanoi. He lähtivät ulos, mutta Roope laittoi varmuuden vuoksi vartiointi rannekellonssa käteen. Siitä rannekellosta näkee rahasäiliöön rahalaariin. Kauhukseen Roope huomasi että outo kaksoispari oli päässyt sinne sisään. He olivat kuulleet rahalaarin oven salasanan, kun Roope oli sanonut sen. "Tolvana!! Miksi houkutit minut mukaan?! Nyt kiiren vilkkaa rahasäiliölle!" Aku oli huomannut kauhukaksoset ennen, mutta Roope ei ollut kullukkaan niistä. Aku sanoi: "Minä käyn kotona. Ööö... Minun täytyy käydä syömässä." Todellisuudessa Aku kävi vaihtamassa Taikaviitan puvun. "Ei!! Et saa lähteä!!" Roope huusi, mutta Aku oli jo kaukana menossa kotiin. Roope meni yksin rahasäiliönsä rahalaariin, ja huomasi kauhukaksoset. "Me olemme kauhistuttavat kauhukaksoset!!" He huusivat. "Ette saa varastaa rahojani!!!" Roope huusi. Roope otti keppinsä, ja rupesi taistelemaan, mutta he olivat niin voimakkaita, ettei Roopekaan pystynyt voittamaan niitä. Samassa Taikaviitta tuli. "Ei hätää! Minä pelastan sinut!!" Taikaviitta huusi. "Hei! Miten sinä tänne tupsahdit?" Roope kysyi. "Minulla on vyössä semmoinen laite, josta näkee missä joku on vaarassa." Taikaviitta sanoi. "Sinä!" Kauhukaksoset huusivat yhteen ääneen. Koska hehän olivat nähneet ennen Taikaviitan. Alkoi taistelu. Taikaviitalla kuitenkin oli niin hyviä laitteita, että ne voittivat kauhukaksoset. Roope kutsui poliisit, ja he pidättivät kauhukaksoset. "Voi Taikaviitta! Miteen voin kylliksi kiittää sinua?!" Roope kysyi. "Nooo... Voisit toimia Aku Ankan palvelijana, ja lisätä hänen palkkaansa. Olen huomannut, kun ole kohdellut häntä joskus kaltoin." "Hyvä on!" Roope sanoi, ja niin Taikaviitta meni äkkiä kotiinsa, ja vaihtui takaisin Akuksi. "Aku, Aku! Taikaviitta pelasti minut, ja käski että toimin sinun palvelinijasi, ja lisään palkankorotustasi!" "Sehän on hyvä uutinen." Aku sanoi, ja Roope tuli hänen palvelijakseen, ja lisäsi hänen palkankorotustaan.

Loppu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat