Monta taskaria olet ostanut 08 vuoden aikana?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen ostanut tässä kuussa yhdeksän, koko vuonna hmmm...45. jos myös lahjaksi saadut lasketaan niin 48.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jaa... kun aloitin käymään kirppareilla ja divareissa, mulla oli n. 150 taskarii, ja viime kesän aikan keräsin loput, joten kyllä tämän vuoden aikana on tullut hankittua n. 200 taskaria.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä minä ainakin uskon sinua, Siru. Itse olen ostanut jotain 120-170 taskaria, eli aika paljon. Ennen tätä vuotta oli vain jotain 150 taskaria, nyt yli 300. Muun muassa olen ostanut taskarit 2, 6, 10, 12 ja 14 tämän vuoden aikana, maksaneet keskimäärin alle euron kappale. Tuossa tammikuussa lähden metsästämään niitä puuttuvaa 49 taskaria, uskon löytäväni kaikki loputin taskarit tuossa keväällä.

Ostin siis tänä vuonna jotain n. 150 taskaria.

Vierailija

337

338

339

340

341

342

343

344

345

346

347

348

Minulla on näet kaikki taskukirjat, eli en osta muuta kuin ne, jotka ilmestyvät.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No en päs nyt muista, mutta eiköhän niitä ole tänä vuonna hankittu 30-60 taskaria ainakin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

No kyllä on jotkut hirveitä määriä ostanu taskareita. Oma taskari-villitykseni keskittyi viime vuoteen jolloin ostin vajaat 180 taskaria. Tavoite seuraavalle vuodelle 70 kpl ja jos kaikki 70 ostan nii alkaaki loppua jo taskarit kesken.

Vierailija

Tässä äkkiseltään laskettuna suunnilleen vähän päälle 10 taskaria. Suurin osa on tullut divarista poimittuna, muutama kaupasta. Rahaa mennyt ankkoihin tänä vuonna kohtuusumma, muutama kymppi.

Vierailija

No, tänä vuonna aloitin taskareiden yms. keräilyn sillein ihan kunnolla ja "eksyin" ensimmäistä kertaa divareihin. Niistä on sitten tullut ostettua taskareita. En ole laskenut tarkkaa määrää, mutta noin 25-40 taskaria olen ostanut tänä vuonna.

Vierailija

Minä olen ostanut 12 Taskaria kaupasta ja ainakin 25 taskaria kirpparilta.mulla on taskareita yhteensä noin 200 kpl.

Vierailija

Olen hankkinut kaikki eli 12. Sitten minitaskarit (4) ja pari uusintapainosta plus pari teemaa. Eli noin 20 taskaria tämän vuoden aikana olen ostanut.

Vierailija

En ole laskenut mutta aika paljon sillä olen ostanut vanhempiakin kirppareilta, tänä vuonna muutenkin olen satsannut Akkareihin ja julkaisuihin että rahaa on mennyt puolitonnia.Ellei enempikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat