Harry Potter

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervetuloa kaikille Harry Potterin "kavereille"! Joskun J. K. (Joanne Katie) Rowlingin fantasiamaalima vie minut mukaan keskelle velhoja, taikaolentoja ja taikaesineitä. Jaa tietosi!!!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mää oon suuri HP-fani ja oon kattonu kaikki elokuvat tähän mennessä. Oon lukenu kirjat feeniksin kiltaan asti. Mulla on pelit azkabanin vankiin saakka, ja mulla on oma kaapu, sauva (joka on nyt valitettavasti hukassa),Rohkelikko kaulahuivi, sukat ja lapaset, ja mulla on bertie bottin joka maun rakeita (sain niitä amsterdamista ku käytiin yks kesä). Joten oon aikamoinen fani :D

Vierailija

potterit on kyllä hyviä ja oon lukenu kaikki kirjat. viimenen oli kyllä aika synkkä koska kuoli aika monta hyvää hahmoa. oon muuten just tänään menossa pelaamaan feeniksin kilta peliä yhelle kaverille.meillä on kaikki kirjat ja alun perin isosiskoni alotti lukemaan näitä ja sitte määki innostuin. ooteko muuten lukenu huispaus kautta aikojen ja ihme otukset ja niiden olinpaikat?

Vierailija

Harry Potterit, mun lemppari kirjasarja...ainakin yhden toisen kirjasarjan kanssa...Kaikki kirjat on tietty luettu ja leffat nähty kaikki feeniksin kiltaan saakka (pidemmälle ei oo kyllä voinu nähä), ja siihen saakka kaikki ne omistankin. Mullaki on niitä joka maun rakeita ku sisko toi tuliaisena jenkeissä oltuaan.

Vierailija

Mahtavaa tietää että joku muukin tykkää Harry Potterista.

Sattuuko kukaan tietämään koska Puoliverinen prinssi

ilmestyy elokuvana?

Vierailija

Sofa kirjoitti:Mahtavaa tietää että joku muukin tykkää Harry Potterista.<br />

Sattuuko kukaan tietämään koska Puoliverinen prinssi<br />

ilmestyy elokuvana?

Muistaakseni joskus kesällä. Sen piti ilmestyä jo paljon aikaisemmin, mutta koska kesä on sesonkiaikaa, siirrettiin sitä melkein vuodella. Näin se taisi olla.

Vierailija

Sofa kirjoitti:Mahtavaa tietää että joku muukin tykkää Harry Potterista.<br />

Sattuuko kukaan tietämään koska Puoliverinen prinssi<br />

ilmestyy elokuvana?

17. heinäkuuta 2009 on sen ensi-ilta..:D

Vierailija

Oon lukenut kaikki kirjat monta kertaa (paitsi uusimman kerran, ja kutosen kaksi kertaa) nelosen oon lukenut jotain 5 kertaa. Elokuvat oon katsonut kaikki elokuvissa, ja sen jälkeen ainakin kerran. Enää en ole kauhee fani, mutta aion käydä kattomassa uusimmankin elokuvan elokuvissa

Vierailija

Ootko kattonu leffat vai lukenu kirjat mä ainakin oon lukenu kirjoja mut oon mä kattonu leffojakin. Kirjat on kyl mun mielest paljon parenpia.

Vallu
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

Voiko täällä keskustella myös täysin vapaasti J. K. Rowlingin luomasta taikamaailmasta?

Laitan tähän nyt kirja-arvostelun uusimmasta kirjasta, Kirotusta Lapsesta.

Arvosana: 5 1/2

Pisteet: 4/10

Perustelu: Tarinassa oli mielinkiintoisia hahmoja sekä kohtauksia, mutta ajankääntäjäjuttu ja Voldemortin tytär tuhosivat odotukseni erinomaisesti Harry Potter henkisestä kirjasta.

Talvi on tulossa, syksy on jo tullut.

Nostalginen fantasiaropekartta: https://imgur.com/a/URc3j

Valtiopelin uusi mutta karkea kartta: https://imgur.com/a/JabOo

Frollo
Seuraa 
Liittynyt12.4.2014

No, vastasiko Ihmeotukset-elokuvassa esiintynyt Johnny Deppin näyttelemä Grindelwald ihmisten odotuksia? Hiukan vähälle hänen osansa tosin vielä jäi, mutta tulevissa elokuvissa häntä tullaan varmasti näkemään paljon. Itse en ole vielä kovinkaan vakuuttunut. Perustuuko elokuva muuten kirjojen vai elokuvien jatkumoon? Onko sillä edes paljon väliä?

Nonono munkki, säästä saarnasi. Eihän vielä ole sunnuntai.

Raccoon
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

On aaaivan pakko.
Hah, itseasiassa J.K. Rowlingin kirjoittajanimi kokonaisuudessaan ei ole Joanne Katie Rowling vaan Joanne Kathleen Rowling...

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat