Mikä on Ankan luku ennätyksenne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun on 3tuntia.

Kommentit (12)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En tiiä. Oisko jotain 5h ku yleensä jos en jaksa nousta viikonloppusin sängystä niin luen yleensä Akkaria(mulla on kaksois sänky mutta yläsängyssä kukaan ei nuku ja mulla ei ole tilaa hyllyssä lehdille joten säilytän niitä sielä vuosijärjestyksessä) ja alan lukee, joskuss pelkästään ssiinä voi mennä 2-3 tuntii ja sitte ku meen syömään aamupalaa niin lehti kädessä ja sitte ku oon lukenu sen valmiiks meen heti hakee jotain uutta Aku luettavaa ja alan lukee.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Voisin kyllä ihan rehellisesti sanoa että 6-9tuntia. Jos ei oteta välistä niitä kun olen syönyt.

Silloiin kun jalan takia makoilin sairaalassa, niin hyvinkin luin tun ajan.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, kyllä minä aika kauan oon yhteenmenoon lukenu(Jos ei oteta huomioon ruoka-aikoja). Iltasin menee nopeesti 2 tuntii vähintään(Näin lomalla) kun alottaa kymmeneltä, niin menee keskiyöhön. Paitsi kun pitää mennä kouluun. Silloin menee tunti(21-22). Päivällä luin joskus erittäin pitkiä aikoja. Jos laskettais sivuja yhteenmenoon, olis mulla huimat tulokset(Kun luen nopeasti, niin meni joskus päivässä ainakin(Muistaakseni(Eli en ole aivan täysin varma, mutta lähes varma) 500 sivua tavallisesti nykyään menee 60-100 sivua iltaisin ja päivisin jotain saman verran, koska luen sitä tahtia, ettei uusia kirjoja tai lehtiä kerkiä tulemaan(Tulovauhti: viikko(Tavallinen): 1 akkari, ja harvoin Taskari, ja joka kuukauden eka perjantai Ropsu. Viikko(kun käymme mammalla ja pappalla):n.28 akkaria, 3 taskarii, 2 Ropsuu. Eli tulovauhti hiljainen)Olenhan minä tietenkin joskus lukenu niin hirveesti, että menee tunteja nopsaan, ja lopulta menee puoli päivää(Muistaakseni).

Vierailija

Täh? Luin akkarin 10 min, silloki tauolla.

Vai tarkotatteko miten monta tuntii on jaksanu lukee akkareita?

Siihen vastaan puolipäivää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat