Taskukirjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teidän mielstä Akuankan taskukirjat liian kalliita?

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllähän nuo nykyään kalleita tuppaa olemaan. Melkein joka vuosi tahtoo niissäkin hinnat kallistua. Esim. muutamia vuosia sitten hinta oli n. 20cnt halvempi.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eivät ne nyt mielestäni niin kalliita ole, jos ajatellaan, että tuollaisen sarjisjärkäleen lukemiseen menee vähän aikaa.. (no minulla noin 30 min.. tai 20..).

Mutta kuitenkin hinta voisi kyllä olla pienempi.. ja kuulkaas netankistit.. minulla on aavistus, että tämän Kassavirta taskarin hinta ei olekaan enää 4.50, vaan sitä enemmän! Joka vuosi taskarin hinta vaihtuu niinpä..

No, mutta tämä aihe olisi sopinut, vaikka Off-topicciin, sillä siellä voi kysyä kaikenlaisia tämäntyyppisiä päähänpistoja, tai olisit hyvin, voinut nostaa minun tekemän "Virallinen Taskaritopic" topicin! No, asialle ei voi enää mitään, mutta toivottavasti vastedes opit.. ja te muut käyttäjät: Älkää tehkö samantapaisia topicceja enää kuin tämä, sillä tällainen on nyt täällä! Jos haluatte tietää onko Taskarit liian kalliita tulkaa tähän Toppaan se katsomaan.. suurin osa näyttää olevan sitä mieltä, että Taskarit ovat liian kalliita.

Ja vaikka ne siis ovatkin kalliita, se ei estä minua keräämästä niitä.. sen verran akuHULLU olen, että joku 4, 50, ei aja minua peräkatoon! AkuHULLUT Rulettaa!! :@:@:@:@

:D

Vierailija

No jaa hinta suhteessa sisältöön, on ihan ok, mutta toki voisi vaikka euron poistaa, oltais normihinnassa.

Vierailija

Tää keskustelu olis kuulunu Sarjat tai keräily-foorumiin, mut kuka välittää

Kaupassa taskarit on kalliita, mutta vain puolet taskareistani on ostettu uusina.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä kyllä keskustelu kuuluisi muualle.

Liian kalliita ovat, mutta onhan siinä sentään luettavaakin, mutta ovat kyllä siinä mielessä halpoja jos verrataan Iines lehteen joka maksaa melkein neljä euroa eikä luettavaa oikein yhtään.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat